איחוד: אילנית ואלירז עם אייל ודניאל


אייל גולן ודניאל גרינברג הגיעו לבר המצווה של בנם של הדס מוזס וירון ליכטנשטיין, ופגשו את אילנית ואלירז

האורחים שהגיעו אמש למסיבת בר המצווה של הראל ליכטנשטיין שהוא במקרה הבן של ירון והדס ליכטנשטיין קיבלו איחוד מפתיע בין אייל ודניאל לאילנית ואלירז. בזה אחר זו הגיעו למלון הילטון בתל אביב מאות אורחים שבאו לשמוח עם ההורים, כך שמלבד הזוגות החזקים של התעשייה, אפשר היה לראות עוד אורחים. את מרב תשומת הלב תפסו כמובן הזוגות הבולטים שהוזכרו.

אז איך זה קרה? הזמר הלאומי הגיע מהופעתו בקיסריה יחד עם בת הזוג והשניים נתקלו באלירז שדה ואילנית לוי. למי ששכח, גרושתו של גולן ואם ילדיו, ליאם ואלין. על פי גורמים בתעשיה זאת הפעם הראשונה שהצדדים נפגשים באירוע משותף מאז החתונה של אילנית בדצמבר. אז כזכור גרינברג וגולן הוציאו לאור את הקשר ביניהם, בטיימינג שהיה נראה מכוון. בכל אופן את דניאל זה לא ממש עניין והיא המשיכה בשלה במהלך האירוע.

מי עוד הגיע לחגיגה? אופירה אסיאג והפרוד שלה גיל מנקין, אייל ברקוביץ, אגם רודברג, אביב אלוש, רותם סלע ובעלה, הראל סקעת, טל מוסרי ואשתו, אביב גפן ושני פרידן, דין מירושניקוב והחברה דנה איבגי, ירון ברלד, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, אלין כהן, רונה לי שמעון, איציק זוהר, איילה חסון, ישראל אטיאס, ג'ודי ניר מוזס ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן