עדי שילון ויוסף סוויד מצפים לילד ראשון


הזוג בישר על היורש שבדרך דרך פוסט שעלה ברשת החברתית

עדי שילון בת ה-31 והשחקן יוסף סוויד בן ה-42 השניים מטפחים קשר זוגי שנע על קו ישראל-ברלין, כאשר שילון נמצאת לא מעט בגרמניה ומגיעה לישראל על מנת לעבוד בפרויקטים מקצועיים שונים. את החתונה הם בחרו לשמור מתחת לעין התקשורת והודיעו על נישואיהם רק לאחר הטקס. הבוקר הם החליטו ביחד לצאת במסר לעוקבים.

הם החליטו לבשר ברשת החברתית על הריון ראשון משותף. כזכור, השניים מטפחים זוגיות יציבה כבר ארבע שנים ובחודש מרץ שעבר מיסדו את מערכת היחסים שלהם והתחתנו בבית העירייה בפראג שבצ'כיה. סוויד ושילון ניסו לשמור את זוגיותם הרחק מאור הזרקורים בין היתר כי המגישה ובתו של המנחה זכתה לביקורות קשות על הזוגיות שלה עם השחקן הישראלי נוצרי.

כזכור, לאחר החתונה של יוסף ועדי הגיעו גם לא מעט תגובות קשות. השניים התמודדו עם לא מעט עם תגובות נגד החלטה של הכוכבת לנהל קשר עם בחור ערבי-נוצרי. יוסף, כזכור, נולד בחיפה ולפני שנים רבות פרץ לתודעה ואף התחתן עם הבמאית יעל רונן והשניים הביאו לעולם בן בכור בשם אלכסנדר-סול.  עם זאת, במהלך השנה האחרונה צצו לא מעט שמועות בתעשייה כי שילון מצפה לילד ראשון שהתבררו כלא נכונות אך עכשיו זה לגמרי רשמי ושילון נמצאת בתחילתו של השליש השני להריונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן