הצעד המפתיע של אייל גולן ודניאל גרינברג


הזמר והדוגמנית הנוכחית בחייו החליטו לשאת על גופם קעקוע זהה

אייל גולן ודניאל גרינברג קיעקעו כל אחד על רגלו חצי עיגול עם התאריך שבו יצאו לאוויר העולם בפעם הראשונה באופן רשמי, ה-12.12 . מיותר לציין או שלא שזהו גם יום הנישואים של אילנית לוי ואלירז שדה. בדומה לקעקועים העבר שלו, גם את העיטורים החדשים שעל גופו עשה גולן את אצל ליז, המקעקעת הקבועה אך נכון לרגע זה השניים בחרו שלא לחשוף את הציור החדש על גופם.

נראה שהשניים מתקדמים מאוד מהר ביחסים בינהם ולא נתפלא אם בקרוב תהיה להם הודעה מרגשת לאומה. מישהו אמר חתונה? בכל אופן נראה כי השניים חשים לחלוטין שמדובר בדבר האמיתי כי הקשר ביניהם בנסיקה. למה? כי הזמר שוקל להתחתן בפעם השנייה. כזכור, השניים יצאו לטיולים משפחתיים וציינו יחד חגים, הוא וזוגתו בחמשת החודשים האחרונים עשו צעד מחייב אחד כלפי השנייה והתחדשו בקעקוע משותף. אין ספק שליז המקעקעת הקבועה של גולן אכן עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר מבחינתה.

חשוב לציין שגם בעבר גולן עשה משהו דומה יחד עם רוסלנה רודינה, כזכור הם עשו קעקועים אחד של השנייה וביולי 2017 לאחר שנפרדו אייל גולן החליט להסיר מהיד שלו את הקעקוע של רוסלנה. אגב גם הדוגמנית הסירה את הקעקוע שנשא את שמו של גולן מהרגל שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן