ישראל אוגלבו עבר תאונת דרכים


ישראל אוגלבו התהפך לפני כשעה עם האופנוע שלו

איזה פחד: ישראל אוגלבו התהפך לפני כשעה עם האופנוע שלו ברחוב דיזינגוף בת״א, רכב שלא עצר בעצור נכנס בו. ישראל פונה לבית חולים. מצבו טוב (פצע את עצם הבריח). על פי עדי ראיה האופנוע התנגש ברכב שלא עצר בתמרור עצור והתהפך. ישראל ניצל בזכות הקדסה שלו אבל התמונות ממחישות את גודל האסון שיכול היה להתרחש אם לא היה חובש קסדה.

העוברים ושבים עזרו לכוכב האח הגדול והזמינו מד"א למקום. כוחות החילוץ פינו אותו לבית החולים שם נקבע שהוא נפגע בעצם הבריח וצפוי להישאר במנוחה בתקופה הקרובה. זוכה האח הגדול היה בתקופה נהדרת לאחרונה, בן הזוג של סנדל היה נראה בעננים ואולי מישהו ניחס אותו בדרך לתאונה שעבר היום – אין לדעת.

מנגד, אם דאגתם שאוגלבו נעלם מעט לאחרונה אז הסירו דאגה מלבכם כי הוא ממשיך לנצל את 15 דק' התהילה שלו ואף מילה על מגי טביבי שדי נעלמה לאחרונה. בקרבתו של אוגלבו היה חשש קל שהוא "יעלם" מהמפה אבל חברת תיירות החליטה ללכת עליו ולהעניק לו עוד זמן במה שעשוי לתת לו את הכרטיס לקמפיין הבא. כעת הוא כנראה ייאלץ להקפיא חלק מהחלומות שלו ולהתרכז בהחלמה מהתאונה שעבר היום בתל אביב. חשוב לזכור, חשוב ללמוד – הכביש מסוכן מאד.  שיהיו בשורות טובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן