אז מה עשו ביחד יאיר נתניהו ואביבית בר זוהר?


בנו של ראש הממשלה נפגש אמש עם אביבית בר זוהר, על מה ולמה בדיוק?

יאיר נתניהו הגיע אמש עם בת זוגו דניס חזניוק למסעדה בתל אביב ובמקום חיכו להם אביבית בר זוהר והמגיש שאומר הכל, שרון גל. זו המציאות אליה נקלעו אמש אורחי מסעדת "קוואטרו" בתל אביב כאשר הם לבלות במקום וראו את הרביעייה שפתחה שולחן אחרי השעה 23.00 בלילה. החבורה נראתה במצב רוח מרומם ואופוריה גדולה. עכשיו לכו תנשחו על מה בדיוק הם דיברו שם?

אווירת הבחירות שאפפה את המדינה אולי הביאה למפגש מרובע כאשר בר זוהר, נתניהו וגל החליטו שהגיע הזמן לצאת לרגע ולהתנתק מכל אווירת הבחירות שאליה התגייסו שלושתם. כזכור, בר זוהר תמכה מדי יום בביבי ולא הסתירה זאת עם פוסטים, סטוריז , קטעי וידאו ועוד.

לשמחתם הם השיגו את הניצחון המיוחל ונראה שעכשיו הם במקום הרבה יותר טוב ומאושר. בטח יאיר נתניהו שחגג עם דניס את הזכייה הגדולה בפוסטים לבבים ומרגשים. כזכור, אחרי הזכיה של ביבי לראשות הממשלה, החליט יאיר נתניהו לפרגן לחברה שלו, הדוגמנית ושדרית הקווים הספורטיבית, סטפני חזניוק. יאיר הגיב לתמונה שהחברה העלתה באינסטגרם, הוא כתב לה שהוא מחבב אותה. מהצד השני, חזניוק פרסמה תמונה של השניים מחובקים. דניס, את יכולה להרגע, ליאיר לא יהיה כלום עם אביבית.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן