דניאל ארגנה מסיבת הפתעה לאייל גולן


דניאל גרינברג הפתיעה את בן זוגה שחגג יום הולדת 48

אייל גולן זכה למסיבת הפתעה בביתו שברחובות לכבוד יום הולדתו ה- 48, שם נערכה מסיבה אינטימית שאירגנה חברתו דניאל גרינברג.  הזמר הלאומי הופתע מכך שחברתו דניאל גרינברג ערכה לו אירוע שתפס אותו לא מוכן. גולן נכנס לבית, רק כדי לגלות את ההילולה שהפתיעה אותו בגדול. טוב כבר התרגלנו שאצל אייל גולן, אין דבר כזה לחגוג בקטנה.

תמיד בקרבתו תמצאו סיבה טובה למסיבה, במיוחד אם הזמר התכוון להעביר את יום הולדתו ה-48 בסולידיות, אז זה לא קרה כמו שהספקתם להבין. גולן לבש חולצה מכופתרת, נכנס לביתו ושם הפתיעו אותו מספר קטן של מקורבים וחברים. את המקום העמיסה דניאל במערכת הגברה, עוגת קומות עם כתר, עמדת בלונים זהובים עם ראשי התיבות של שמו, בונבונים ומיקרופון.

מה עוד? על העוגה המחויטת שעוצבה בבצק סוכר המלאה בשוקולדים וקרם מבפנים, ללא ספק חוויה קולינרית מתוקה, הייתה אחראית הקונדיטורית עדי סיני- מעצבת עוגות בוטיק לימי הולדת ולאירועי קונספט יוקרתיים במיוחד. ומה היה לגולן לומר? הוא התרגש מאד, שם יד על הלב וחייך מאוזן לאוזן. עכשיו נשרק רק לחכות לרגע שהוא ישלוף טבעת כי הם כבר גרים ביחד, עשו קליפ משותף ויעשו כמובן את החג יחדיו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן