משבר זוגיות אצל אלירז ואילנית


הזוג המלכותי הסתכסך מעט בסופ"ש אבל גורמים מסרו שהושרו ההדורים במהרה

חתול שחור עבר בין אלירז שדה לאילנית לוי כאשר השניים הסתכסכו מעט במהלך הסופ"ש האחרון. על פי מקורבים לזוג, כעבור 24 שעות, השניים השלחמו והכל חזר לקדמותו. אלירז שדה ואילנית לוי מצויים סטטוס נשואים כבר ארבעה חודשים ודווקא מאז צצות מדי פעם שמועות על בעיות ביניהם. למען האמת, כאשר הם היו חברים השמועות הללו לא צצו יומם וליל ומענין להבין מה קרה מאז החתונה בין בני הזוג.

שמועה בתעשיית מספרת שאלירז ואילנית ניהלו ויכוח שגרם לנתק בן 24 שעות ביניהם. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שגורמים בתעשייה מדווחים על בעיות בין בני הזוג, זאת אחרי שנרשם ריב חודשיים אחרי החתונה שלהם. יש לציין כי מדובר לא בשמועה ראשונה בביצה אבל מקורבים לשניים ממהרים לכבות את האש ומדווחים כי לא כך הם פני הדברים, הם בסך הכל רבו כמו כל זוג נשוי והמשבר הגיע לסיומו בתוך יממה אחת.

מקורבים עוד מסרו שאולי זה הרצון של אילנית להיכנס להריון, דבר אשר מדאיג אותה לנוכח העובדה שאלירז לא ממהר. בין בני הזוג כבר צצו שמועות על ילד שבדרך אך הם התבררו כשגויות. יהיה מעניין להבין לאיזה כיוון זה הולך מעתה, במיוחד לאור העובדה והקצר בין השניים קורה יותר מדי פעמים לאחרונה. אולי ירח דבש יחזיר את השקט לזוג ששמו עולה לאחרונה בהקשרים פחות חיוביים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן