רפאלי נגד עזר: "הוא מייצר דברים צהובים, לא היינו בסטיז"


הדוגמנית, שתגיע יחד עם המנחה את האירוויזיון, הגיבה לשמועות על ריב מתוקשר: "אני לא נכנסת בו! הוא גרם לזה להיראות כאילו יש כסאח"

האירווזיון נמצא ממש מעבר לפינה ושניים מהמנחים ממש לא נראים כאילו הם הולכים לייצר כימיה על הבמה. הדוגמנית בר רפאלי הגיעה מוקדם יותר השבוע למתחם G סימנה סיטי בראשון לציון לרגל השקת מותג המשקפיים קרולינה למקה, בו היא משמשת גם כחלק מקבוצת הבעלים. רפאלי הגיעה לחנות הדגל של המותג כדי להשיק מתחם פופ אפ ייחודי לרגל הכניסה של קים קרדשיאן למותג. רפאלי התראיינה בנוגע לאירווזיון ובנוגע לקשר שלה עם עזר, עימו על פי השמועות יש לה ריב לאחר שלא הסכימה להשתתף בתוכנית "להיות איתה", שככל הנראה נכתבה בשבילה.

רפאלי אמרה כמה מילים קשות על עזר, שכאמור, יהיה חלק מפאנל של ארבעה מנחים באירווזיון שייערך ב-18 במאי בתל אביב, וטענה כי השניים מעולם לא היו חברים טובים. רפאלי אמרה: "הוא גרם לזה להיראות כאילו יש פה כסאח רציני, אבל זה עבר בקלות ובחברות. הוא יודע לייצר דברים צהובים ודביקים. מעולם לא היינו בסטיז. אני לא נכנסת בו! אחרי כל מה שהוא עשה? זו חוצפה. אסי יודע לייצר תוכן, אבל באמת אין על מה".

רפאלי לא חסכה ביקורת מהמנחה, וניתן רק לראות כיצד השניים יסתדרו על הבמה ברגע האמת. רפאלי אגב, התייחסה גם להיעדרות של קרדשיאן, שבחרה לא להגיע לארץ אחרי הטילים שנורו על תל אביב בשבוע שעבר, ואמרה: "אני מבינה אותה, אני יודעת איך זה נראה מבחוץ".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן