אחרי הסערה וההתנצלות: אלירז שדה במילואים


הסרטון בו השתתף שדה, בו נראה השחקן יוסי וידר לועג לאמנון אברמוביץ', עורר סערה גדולה ובינתיים, בתזמון מושלם, קיבל המנחה זימון לצו מילואים שהוריד קצת את מפלס הלחץ

שבוע לא פשוט עבר על אלירז שדה. בסוף השבוע האחרון פרסם הליכוד TV, בהנחיית שדה, סרטון בו הוא נראה מראיין את השחקן יוסי וידר שמחקה את הפרשן המדיני של חדשות 12, אמנון אברמוביץ' תוך כדי שהוא לועג על הכוויות והצלקות מהם סובל הפרשן שנפצע במלחמת יום כיפור כשהסיע טנק בוער כדי להציל את חבריו.

שדה ספג ביקורות רבות מכל קצוות הקשת הפוליטית, כולל איומים מצד גורמים רבים בתקשורת כי לא יעבוד יותר באף מקום. בין המבקרים היה גם הפרשן רוני דניאל שזעם במהדורת החדשות והגן על חברו, כשגם ארגון נכי צה"ל גינה את המקרה בחריפות. שדה ספג נאצות רבות ברשת, כולל דרישה להחרים אותו. המקרה אפילו גרם לראש הממשלה להתנצל בראיון בשידור חי בחדשות 12.

שדה עצמו העלה פוסט מצטער בעניין והסביר כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב. שדה כתב: "כישראלי לוחם ומפקד בסדיר וחייל מילואים בהווה וחווה אירועים תחת אש שנשארו איתי עד היום לעולם לא אמצא מקום להומור כמו זה שהתפרש בטעות". במקרה, ובטיימינג הכי נכון מבחינת שדה, קיבל המגיש צו לשירות מילואים בסוף השבוע האחרון. אתמול בבוקר עלה שדה על מדי ב' ויצא למלא את חובתו למדינה. בפוסט המראה את שדה במדים הירוקים, הוא אף בחר לשתף ברשתות תמונות מהשירות שלו, בין היתר בכדי לרכך את הביקורות הרבות נגדו.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן