שימי ואביבה תבורי באותה מסיבה – אבל בנפרד


ההורים של בן אל תבורי נפגשו במסיבת פורים המושקעת של פרנטר ונטפליקס, אך נמנעו ממפגש עקב סכסוך מתמשך. היה חם, אבל גם קצת קר

מסיבות פורים רבות נערכו אמש (רביעי) ברחבי הארץ, והסלבים הרבים התחלקו להם בין כמה מסיבות יוקרתיות. אחת המסיבות השוות ביותר הייתה המסיבה המושקעת של חברות פרטנר ונטפליקס, שנערכה בהשראת הסדרות הגדולות של חברת שירות הסטרימינג הפופולארית שכבשה את העולם. אבל נראה שבין הסלבס הרבים שבאו להרים על הרחבה, היו כאלו שקצת העכירו את האווירה כאשר החליטו להתעלם לגמרי האחד מהשנייה. מצד אחד: אביו של בן אל תבורי – הזמר שימי תבורי ואשתו יהודית באומן, ומהצד השני, אמו של אותו זמר מפורסם וגרושתו של שימי, אביבה תבורי. הסיטואציה הפכה למביכה במהרה, כאשר למרות שהשניים נפגשו במסיבת פורים חמה במיוחד, הקור הורגש היטב באוויר.

הקרע המדובר העמיק לאחרונה לאחר שתבורי האב טען שגרושתו שיקרה כאשר סיפרה בראיון שהוא ביקש ממנה לעשות הפלה בזמן שזו הייתה בהריון עם לא אחר מאשר הבן המצליח – בן אל. השניים שמרו מרחק נגיעה, שלא לומר מרחק של מאות מטרים, ועשו מאמץ רב כדי להימנע האחד מהשנייה.

מנגד, היו כמה מפורסמים שדווקא כן באו לשמוח, לשתות ולהראות את התחפושות המושקעות שלהם כמו רותם כהן שעלה לבמה בתחפושת בהשראת הסדרה "נרקוס" והרקיד את החוגגים על הרחבה. מיכל אנסקי הגיעה בתחפושת של במבי, ליהיא גרינר השורדת הטרייה, שהגיעה עם לאון שניידרובסקיאיל קיציסדנה זרמון ובעלה ההורס גיא ביטון. מאור אדרי הגיע גם הוא ופגש את הדר לוי. עדן פינס ועמרי בן נתן השקיעו בתחפושות, אבל הפוקוס היה, כרגיל על נטע ברזילי שהגיעה בתחפושת צבעונית במיוחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן