בר רפאלי בדרך לעסקת טיעון


עורכי הדין של בר רפאלי והוריה עומלים מול הרשויות לעסקת טיעון בפרשת המיסים

לפני כשלושה חודשים הפרקליטות המליצה להגיש כתב אישום נגד בר רפאלי והוריה עקב העלמות מב בגובה עשרות מיליון ש"ח. לפי החשדות רפאלי ומשפחתה לא דיווחו על ההכנסות והף הצהירו על מקום מגורים לא נכון. עם זאת הנאשמים קיבלו הנחות סלב והטבות שלו דווחו לרשות המיסים.

ברגע שהעונש הפך לממשי החלו עורכי דינה של רפאלי לעשות הכל כדי להחלץ מהתסבוכת  ולסגור את הסיפור בעסקות טיעון שתכלול קנס כספי. צוות ההגנה של רפאלי עושה בימים אלו מאמצים על מנת להשיג לה עסקת טיעון הכוללת גם אם היא תאלץ להודות בעבירות המס שיוחסו לה. לפי כתב החשדות, בשנים 2007-2006 הגישה בר רפאלי דוחות לפקיד השומה, בהם דיווחה שאינה תושבת ישראל, ולא כללה בהם הכנסות שהפיקה מעבודותיה בחו"ל.

בשנת 2009, נחתם הסכם פשרה בו סוכם כי רפאלי תשלם מס בישראל על כל הכנסותיה בארץ ובעולם, שהופקו בשנים 2005-2007. במסגרת זו הסתירו בר וציפי רפאלי מפקיד השומה הכנסות בסך כ- 6 מיליון שקל. מכתב החשדות עולה כי רפאלי הקימה חברות בחו"ל, פתחה חשבונות ברחבי העולם והכנסותיה הוזרמו אליהם. בדוחות המס ובהצהרת הון שהגישו החשודים, הצהירו כי אין לבר רפאלי הכנסה בישראל וכי היא תושבת חוץ. ההכנסות לגביהן בוצעו פעולות ההסתרה עמדו על מיליוני שקלים לכל שנה בין 2012-2009, ובסך הכל למעלה מ-23 מיליון שקל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן