רותם סלע משמחת ילדים חולי סרטן


המגישה לא נתנה לסערת נתניהו להשפיע עליה והמשיכה לשמח ילדים לכבוד פורים

עמותת "להושיט יד – שמחה לילדים", התומכת בילדים חולי סרטן ובילדים בעלי נכויות מורכבות, ערכה אמש מסיבת פורים במתחם האירועים "קסנדו" בפתח תקווה אליה הגיעו מקבץ כוכבים לשמח את הילדים ולעשות להם טוב על הלב. מי שתפסה את מירב תשומת הלב זאת רותם סלע, מנחת הכוכב הבא והדוגמנית שגרמה לסערה פוליטית לפני כשבוע ימים בלבד.

סלע לא נתנה לסערת נתניהו להשפיע עליה והמשיכה לשמח ילדים לכבוד פורים. כאשר לחגיגה הגיעו כ-900 ילדים ובני משפחותיהם שזכו לפגוש את המפורסמים האהובים עליהם. הדוגמנית נרתמה למען המטרה החשובה כאשר הגיעה למסיבה עם החיוך הרחב והצחוק המתגלגל שלה. הילדים עטו עליה והיא דאגה לתת חיבוקים ותמונות לכל מי שביקש – העיקר לשמח את הדור הבא.

כזכור, הדוגמנית רותם סלע, התייחסה ב"אינסטגרם" שלה לריאיון עם שרת התרבות והספורט, מירי רגב בו היא גינתה את שתיקתה של המנחה על ההשתלחות של השרה בציבור הערבי. רותם סלע לא נשארה חייבת והעלתה פוסט נוקב בעניין: " מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כל אזרחיה וכל בני האדם נולדו שווים. וגם הערבים רחמנא לצלן הם בני אדם. וגם הדרוזים. וגם ההומואים אגב והלסביות". אפשר לומר הים שהסערה הזאת כבר מאחוריה.

 צילום: שבי קדם ואלון אנקונינה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן