יאיר נתניהו נגד אסי עזר


יאיר נתניהו הגיב לסרטון שהעלה אסי עזר: "אתה מגן על הומופובים"

בנו של ראש הממשלה שוב בכותרות, הפעם נגד אסי עזר המנחה והמגיש. רק בשבוע שעבר ראש הממשלה בכבודו ובעצמו הגיב לפוסט של רותם סלע והפעם זה היה ממשיך דרכו, שהחליט להגיב לסרטון ששיתף אסי עזר, חברה הצמוד של סלע. האם יש קשר בין הדברים? לאחר שביבי החליט ללמד את סלע שיעור, נתניהו יאיר החליט לדון עם עזר על הומפוביה.

עזר בחר לשתף בטוויטר שלו סרטון בו מופיע חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' עם תלמידי כיתה ח' בבית ספר בגבעתיים. במהלך הוידאו רואים פניה של ילדה בת 14 שאומרת לו שזה קשה לחיות כלסבית במדינה בטח ובטח בהתחשב בעובדה שהוא והומופובים חשוכים כמוהו טורחים להסית נגדה ונגד חבריה לקהילה. מה עשה יאיר כאשר ראה את עזר משתף את הסרטון?

בנו של ראש הממשלה ענה לו:"ראיתי שתמר (זנדברג) עשתה כנס של מרצ בכפר קאסם עם מועמד ממפלגתה", כתב יאיר, "מה הם חושבים על הקהילה הגאה? ומתי היא מארגנת מצעד גאווה בכפר קאסם? לפני שבועיים ערבים ביפו פוצצו מכות אםד בגלל שהוא גיי. לא ראיתי התייחסות שלך". עזר, הגיב:"אני לא מחפש לריב איתך יאיר העלתי סרטון שכיווץ לי את הלב. עומדת ילדה מול חבר כנסת ומשתפת אותו במה היא עוברת בכל פעם שהוא משמיץ את הקהילה הגאה… אם זה היה מול חבר כנסת ערבי הומופוב הייתי משתף באותה מידה". הוויכוח המשיך ולבסוף, אסי הציע לו ללכת איתו לסרט ולעשות משהו כיפי במקום להסית נגד ערבים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן