קבלו את בת הזוג החדשה של יאיר נתניהו


סטפני חזניוק היא הצמודה החדשה של בנו של ראש הממשלה – הדרך לתהילה סלולה

יאיר נתניהו מתחזק לאחרונה קשר הדוק בפרופיל נמוך אבל סטפני חזניוק, בת הזוג החדשה שלו החלה לקצור את פירות התהילה אחרי שהיא התקבלה לתפקיד שדרנית קווים בערוץ ספורט 5. יש לציין כי לסטפני עבר בעולם הספורט ועכשיו היא לקחה את זה צעד קדימה. אולי השם שלה עדיין לא מצלצל אבל כדאי שתתחילו להתרגל כי היא גם החברה ההורסת של יאיר נתניהו.

יאיר החל לצאת עם דוגמנית בלונדינית שמזכירה את הנשים הקודמות בחייו. סטפני חזניוק היא אחותה של אלופת ישראל בטניס, דניז חזניוק. סטפני היא גם שחקנית טניס לשעבר, שעזבה את המקצוע ועברה לעולם הדוגמנות. השניים נצפו יחד על מגרש טניס, כשהם צופים בדניז מככבת באליפות הארץ. הם יוצאים חצי שנה ומנהלים מערכת זוגית חשאית.

יאיר נתניהו לא יורד מהכותרות אפילו לא לרגע אחד כשהוא מעורר הרבה מאד פרובוקציות תקשורתיות פעם אחר פעם. נתניהו, לא רק ידוע במהומות הפולטיות שהוא יוצר, אלא גם בטעם שלו בנשים, מי שהספיק לשכוח – שמו נקשר בעבר לשמה של הדוגמנית הבלונדינית לי לוי. אותה לי שכיכבה באמזונס ששודרה ברשת. מה יוליד הקשר של יאיר עם סטפני? אין לדעת איפה זה ייגמר אבל אנחנו נמשיך לעקוב כמובן אחרי השניים. בכל מקרה נראה כי עוד קול לביבי מובטח בקלפי.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן