"לא יכולתי לשמוע את אסף"


צפו: דייר האח הגדול, שי חי מדבר על השהות שלו בבית "האח הגדול VIP"

שי חי דיבר: "היתה תקופה קשה בתוך הבית אבל גם טובה, הקושי היה לי מהיום הראשון אבל מצאתי אנשים מדהימים שיעבירו את הקושי, נשארו אנשים טובים לא פחות, הכל ענין של חיבור. היה קושי אבל איתו היו הרבה דברים טובים. אני עדין שמח שזכיתי לסיים את הסיפור שלי בתוך הבית בצורה טובה. הגעתי לגמר, מקום 2, אני אחלה עם זה ובסדר גמור מבחינתי".

עוד הוסיף: "אורלי הוציאה ממני את השד אבל אחרי שבועיים זה השתנה. היא בחורה מתוקה, מה שהיה בינינו זה חוסר היכרות ולחץ של ימים ראשונים, קשה מאד להסביר מה קרה. היו הרבה דברים בעוצמה גבוהה. ידעתי להתמודד איתם בסופו של דבר".

"הרבה דברים הטריפו אותי, לי מאד קשה עם רעש אני הולך לישון עם צפצופים באוזניים. אני היחיד שזה הפריע לו. גם בעונה הקודמת זה הפריע לי. יש דברים שלא משתנים. מבחינת חיבור עם דיירים, היה לי קצת קשה. לא בגלל מישהו אלא בגלל של חיבור בין אנשים. ההמתנה בבית האח הגדול לשיר הבא, לאוכל, תמיד יש משהו שאתה מחכה לו. במהלך השבוע אתה לא עושה כלום. אנשים חושבים שאתה מבלה כל היום אבל יש הרבה רגעים של כלום וצפייה בקיר. היו רגעים שנהניתי ויש לי חברים שאקח איתי לכל החיים. זה לא מובן מאליו לסגור מעגל כזה".

אח שלנו

אח שלנו: שי חי מסכם את השהות שלו בבית "האח הגדול VIP"

Posted by ‎הדו"ח היומי‎ on Monday, 4 March 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן