שני גולדשטיין פותחת פה


יוצאת האח הגדול מדברת על החיים שאחרי: "אני לא כוכבת ריאליטי"

שני גולדשטיין ממשיכה בימים אלו לעבוד קשה על מנת להישאר בתודעה, כל זה קורה שנתיים אחרי שהיא פרצה לחיי הסלב הישראלי בתכנית האח הגדול ששודרה בקשת בזמנו. החברה מהעונה ההיא אט אט נמוגו להם אבל היא לא הפסיקה לעבוד ולא נתנה לעצמה הנחות. שני מככבת היום ברדיו י-ם ויש לה עמוד אינסטגרם עם 70 אלף עוקבים.

אם לא די בכך היא גם אוחזת בבן זוג חתיך, עומר גורדון ,אותו הכירה בבית האח הגדול, סיפור אהבה זה אולי נמצא תחת פני השטח אבל תאמינו או לא הם עדיין ביחד, זאת ודאי נגד כל הסיכויים של הזוגות שיצאו מתוכניות ריאליטי  פרט לבודדים כמו אליאב ודנית או מעין ואוחנה. בכל מקרה גולדשטיין העניקה ראיון על סט הצילומים להפקת ביוטי של ד"ר מוסקונה.

במהלך הראיון היא התעקשה להבהיר שהיא ממש לא כוכבת ריאליטי, סיפרה על הניתוחים הפלסטיים שהיא עוצרת את עצמה מלעשות, על האנשים מבחוץ שמתערבים לה במערכת היחסים ואיך היא עדיין נשארת בעניינים. חלק מהדברים שלה:" האמנתי שאגיע לרמה הגבוהה, אבל כל אחד והקטע שלו, אני אובססיבית לשיער שלי ובלי קשר עכשיו נכנסתי לקטע של הציפורניים, אני פוחדת להפסיד משהו. אני מכירה הרבה מפורסמות שלא עושות שום דבר ונראות מדהים, כך שהכל בסדר. העתיד נראה יותר טוב מהווה. אנשים עדין מרגישים צורך לתת ביקורת אבל יש הרבה פרגונים. יש את אלה שחייבים לומר משהו רע ויורדים עליך, יש הרבה שדוחפים אותי להתחתן. מה הם יודעם עי שנאי לא יודעת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן