הצופים מתלוננים "שי חי אלים וההפקה מתערבת ומתעלמת"


הקטעים ששודרו לאחרונה באח הגדול הביאו את הצופים לפתוח בעצומות

הרשת גועשת על כך שהאח הגדול צינזר קטעים בפרק האחרון, קטעים קשים מאד שלו היו משודרים, האח היה צריך לתת הסברים על הבחירה שלו להשאיר בבית דיירים, כאשר בעונות אחרות דיירים עם התנהגות פחות אלימה הורחקו מהבית על התנהגות פחות קשה. אין ספק שאי אפשר להתעלם ממה שמתרחש שם.

כאמור, גולשים פתחו לאחרונה בעצומה אשר דורשת להוציא דייר מבית האח הגדול על אלימות מילולית. אותם צופים החלו אף לפקפק באמינות ההצבעות וחושדים שישנה עריכה של ההפקה שמטרתה להטות את התוצאות – האמנם? צופים אחרים אף תהו אם בכלל יש להם עבור מה להצביע בעקבות המקרה מאחר ויש חשד לכאורה על פי עתם הגולשים כי ההפקה היא זו שמחליטה מי ישרוד בבית שבוע נוסף.

מהפקת התכנית "האח הגדול " נמסר: "רשת והפקת התוכנית דוחות מכל וכול את טענותיה המופרכות של הגברת לוין. התוכנית האח הגדול שומרת בקפדנות על כבוד המתמודדים וכל טענה לעריכה מגמתית היא חסרת שחר וביסוס, וכך גם כל טענה לחוסר אמינות במערך ההצבעות. חבל שהגב לוין נותנת לתחושותיה האישיות כנגד אחד ממתמודדי התוכנית אשר יש לה עבר מורכב עימו להאפיל על יושרה העיתונאית. באופן שאינו עולה בקנה אחד עם כללי האתיקה העיתונאית. רשת והפקת התוכנית בודקות את ההיבטים המשפטיים הנוגעים להתנהלותה של הגב' לוין ושוקלות את המשך צעדיהן בעניין".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן