שפל חדש: אורטל ובן אל הגיעו לבית המשפט


בן אל תבורי ואורטל עמר הגיעו היום לבית המשפט לדיון בהסכם הממון

אורטל עמר ובן אל תבורי אמנם לא התחתנו, אך בשנים שחיו יחד הם בחרו לחתום על הסכם ממון מסודר כך  חשפה עמר לפני כמעט שנה, בעקבות המשבר החריף והפרידה המתוקשרת הוחלט כי הסכם הממון צריך להפתח מחדש אם יהיו לשניים ילדים משותפים, וכך קרה היום.

כזכור, בעקבות האשמות הדדיות וחילוקי דעות הגיעו תבורי, מלווה באימו אביבה ועמר, שנראתה עייפה, לבית משפט בתל אביב. הם לא הסכימו לדבר אבל זכור לכולם איך בתחילת תבורי הגיע יחד עם אמו לבניין בו גרה אורטל. כשהוא ניסה להיכנס לדירה, הוא גילה שעמר החליפה את המנעול לדלת ושהוא אינו יכול להכנס.

לאחר חילופי דברים בין השניים, תבורי הזמין פורץ מנעולים ועד מהרה הוזעקה גם המשטרה למקום. האקסים לא התאפקו ופרסמו בחשבונות הסטורי האישיים שלהם ציטוטים משירים שלא משאירים יותר מידי מקום לדימיון. אז מה אורטל זכאית לקבל, עד כמה שניתן להבין מהפרטים הידועים לציבור? בגדול תבורי צריך לשמר לבן שלו את רמת החיים שהייתה לפני שהם נפרדו. מספיקה דירה ראויה בה יגור הילד. אי אפשר לפנות את הילד מהבית כל עוד אין מקום ראוי אחר שהילד יגור בו. כמו כן בגלל שהם לא חיו שנים יחד באותה דירה, אז יש פרטים שאינם ידועים במקרה הזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן