כך השתנו חייה של נטע צ'רנר


 דבר לא הכין את נטע צ'רנר לתאונת הדרכים הטראומתית אליה נקלעה בעבר. 

נטע צ'רנר, מתמודדת 2025, חשפה כי בגיל 14 התמודדה עם כינוי "גויה" בבית הספר מה שלדבריה גרם לה לחוש כמו "עלה נידף ברוח". היא בחרה לאחר מכן לטוס לדרום אפריקה, שם יכלה להתנדב ולעזור לילדים יתומים אך לצערה זה נגמר מהר מהצפוי עם תאונת דרכים לא פשוטה שהחזירה אותה לישראל.

לפני שנה וחצי צ'רנר הצטרפה למשלחת ישראלית כדי להתנדב בבית יתומים. היא הייתה אחראית על העברת התכנים הפורמליים והבלתי פורמליים לילדים, עזרה בשיפוץ ועוד, אך כששלושה שבועות לאחר הגעתה רכבה נפגע ממשאית. מאיה גסמן, חברתה של צ'רנר, דיברה על המקרה. "באחד מסופי השבוע הפנויים גסמן הציעה שיסעו לטיול ג'יפים בספארי. נטע הסכימה, והשתיים שכרו ג'יפ לבדן, כשנטע התיישבה לצד החברה הנוהגת. במהלך הנסיעה לספארי, עוד לפני שהגיעו, עברה מולן משאית, והחברה, מהבהלה, סובבה חזק את ההגה. היא הרגישה שזה או שהיא סוטה מהנתיב או שהן מתנגשות במשאית. האוטו התהפך ארבעה סיבובים, והשתיים מצאו את עצמן הפוכות לצד הכביש".

עוד הוסיפה גסמן:" נטע היא בן אדם שאוהב לחוות עד הסוף וזה משהו שהיא חלמה עליו, אז ברגע שזה קרה – היא ממש התבאסה. היא התאשפזה בבית החולים המקומי והתברר שבעקבות התאונה היא שברה את עצם הבריח באופן חמור והיתה חייבת לעבור ניתוח".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן