אביה של בר רפאלי הורשע באיומים


בעקבות איומים: שלושה חודשי מאסר ע"ת לאביה של בר רפאלי שאיים על סגן ראש עיריית הוד השרון

"רפאלי צפר למתלונן בחוזקה עוד בטרם פנה, עת עמד ברמזור אדום. בהמשך נסע המתלונן באיטיות, שלא הניחה את דעתו של הנאשם ובהמשך אף ניסה הנאשם לעקוף את המתלונן ברכבו מצד ימין. כאשר החל המתלונן לחנות את רכבו, עקף אותו הנאשם, עצר את רכבו ליד רכבו של המתלונן, ואיים עליו בפגיעה שלא כדין בגופו, באומרו" 'זונה, הבת שלך, זונה' (שלוש פעמים), ובהמשך 'אני אחסל אותך' והכל בכוונה להפחידו או להקניטו" כך נכתב בכתב האישום שהוגש נגד רפי רפאלי, אביה של בר.

לפי כתב האישום, רפאלי איים על רוזן וקילל אותו בשל כך, שנהיגתו בכביש לא הייתה לרוחו. על רפאלי נגזר עונש קל יחסית: 3 חודשי מאסר על תנאי. שופט בית משפט השלום שבכפר סבא הרשיע את אביה של בר רפאלי בעבירה של איומים. כזכור, נגד רפאלי הוגש כתב אישום בחודש יוני 2018 אז הוא הואשם באיומים כלפי סגן ראש עיריית הוד השרון במהלך עימות שפרץ ביניהם בנסיעה על הכביש.

השופט כתב: "הנאשם זוהה על ידי עד ראייה אובייקטיבי כנהג הרכב אשר איים על המתלונן. בסרטון האבטחה ממקום האירוע נקלט רכב הדומה עד מאוד לרכב שהיה בבעלות הנאשם מסוג מרצדס ספורט, שחור, רכב בעל מראה ייחודי שאינו נצפה תדיר בכבישי הארץ. איכון הטלפון הסלולרי של הנאשם הצביע על כך שבשעה הרלוונטית שהה הנאשם קרוב לזירת האירוע והאליבי שמסר הנאשם הופרך. מעדות הנאשם עולה שהנאשם קילל אותו ואיים עליו, תוך שנסע ברכבו באופן פרוע". לאחר הכרעת הדין אמר רפאלי: "אני מופתע מאוד, חשבתי שיהיה זיכוי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן