מזל טוב: לירון ויצמן ילדה בת שנייה


מנחת האח הגדול ילדה את בתה השנייה – מי יוקפץ לסט במקומה?

רק אתמול בלילה הנחתה לירון ויצמן את האח הגדול והיום היא כבר ילדה את בתה השנייה. בשורות משמחות הגיעו היום לזוג אורי סמיט ולירון ויצמן שזכו להיות הורים בפעם השנייה. מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן  הביאה לעולם את בתם השנייה, אחות קטנה לקרני בת ה-4, וזה בדיוק הזמן לאחל להם המון מזל טוב אחרי שעבר בהצלחה את הלידה בבית היולדות "ליס" שבבית החולים "איכילוב", תל אביב.

עכשיו נשאלת השאלה, מי תחליף אותה? בהפקת האח הגדול יפרסמו בקרוב את זהות המחליף או המחליפה שתיקח את המושכות במקומה של ויצמן ותעמוד לצידו של גיא זוארץ. בכל מקרה, בהפקה התכוננו ליום שאחרי ועונת הvip תיראה אחרת מעתה עבור הצופים שהתרגלו לראות את הפנים של ויצמן בשתי העונות האחרונות.

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון הכריזה ויצמן כי היא בהיריון השני כאשר העלתה פוסט לאינסטוש שלה ושיתפה את העוקבים שלה כי היא מצפה לתינוקת נוספת. ויצמן כיכבה ללא הפסקה על המסך בתור המנחה של הריאליטי ועושה רושם שהלידה לא ממש הפריעה לה. ההנחיה עברה בצורה חלקה על המסך וגיא זוארץ לקח את המושכות כאשר היה צריך מבחינתו. גורמים מסרו כי זאת לא תהיה הפתעה אם הוא ימשיך להנחות לבדו את התכנית עד לסיום העונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן