מעין אשכנזי ואביחי אוחנה מדברים על הכל


מאז שהכירו באח הגדול הם הפכו לזוג מתוקשר ועכשיו ביום האהבה עם פותחים את הלב

הזוגיות של אוחנה ואשכנזי ממשיכה לשרוד, למרות שהייתה מחשבה אצל מרבית צופי הטלויזיה שזה יגמר כמו שאר הקשרים שיצאו מהבית המפורסם במדינה. בכל אופן ההתמודדות עם לקות הראייה של אוחנה, כתוצאה ממחלה שפוגעת משמעותית בשדה הראייה, והקשיים הנובעים ממנה, לא מרתיעה את אשכנזי שממשיכה להיות לצידו בטוב וברע.

בראיון ליום האהבה למעריב אמרה מעין:"אני מתקשה לעכל את כל האהבה וההתעניינות הזאת. לא אשקר כשאומר שלפעמים זה גם מכביד עלי קצת. לא המעריצים, שאותם אני אוהבת, אבל יש רגעים שבהם אני חשה שאני צריכה לרצות את החלום שלהם ואז אני מרגישה חוסר נאמנות לעצמי. בייחוד בהתחלה, כשיצאנו מבית 'האח הגדול', ובעצמי עוד לא ידעתי מה יהיה ומה קורה איתנו, בכל יום חיכו לנו אנשים מתחת לבית עם מתנות וזרי פרחים".

עוד הוסיפה:"אני רגילה לחיזורים, לדייטים, לסינונים בטלפון, לפגוש הורים אחרי הרבה זמן, לישון יחד אחרי הרבה זמן, לשחק אותה קשה להשגה. ואז, מבלי שבכלל עיכלנו אחד את השני, הפכו אותנו לזוג של המדינה, לסיפור מהאגדות. עוד לא הבנו מה קורה בינינו, וכבר היינו שייכים לכולם. כשכבו המצלמות, היו ביני לבין אביחי שיחות ואז גילינו קושי. כשיצאנו מהבית, הוא עזב את אילת ובא לגור איתי בהרצליה, בדירה קטנה עם אמא שלי ואחי".

אביחי סיכם:"מכרתי את הדירה בחריש, קניתי שתי דירות באילת ואני משכיר אותן, ומזה אני חי ומשלם שכירות לדירה פה בהרצליה. לא צריך עבודה של 9 עד 17:00 בשביל להגדיר תעסוקה. יש לי גם כסף מביטוח לאומי: 5,500 שקלים בחודש בגלל שאני עיוור. אני לא משלם ארנונה ומשלם רק 50% מים. מזה אני חי. אני לא יכול לעבוד בעבודה של עיוורים, ואני לא רוצה, אני רוצה עבודה מכובדת. אין לי בעיה להתקבל לאיזה מוקד טלפוני, אבל אני רוצה יותר מזה".

צילום – מעריב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן