אביבית בר זוהר תובעת אייל ברקוביץ


הראיון הסוער בתכניתם של אופירה וברקוביץ' בקשת 12 הקפיץ את הפיוז לאביבית בר זוהר

אביבית בר זוהר הייתה עסוקה הרבה עם הסטורי של הנייד שלה מיד לאחר שידור התכנית של אופירה וברקו, זאת מאחר והיא נאלצה להגיב על מה שקרה בתכנית. בר זוהר יצאה סוערת מהראיון לא יכלה לשבת בשקט והגיבה בחשבון שלה בזעם לקוסם איל ברקוביץ: "ברקוביץ, אולי תלמד ותשכיל ותפנים את מה שיש לי להגיד לך. אז אירחת אותי בתכנית, האמת שבהתחלה אמרתי 'איזה כיף, אני באה לדבר על העשייה, על הדברים שאני עובדת, על הקמפיינים, על ההרצאות שלי'".

ואז היא תקפה:" אבל מה עשית? בשנייה לקחת הכל וזרקת את זה לפח, כי זה לא עניין אותך. מה שעניין אותך זה שגברים באים לשכב איתי וללכת – ואיזה מזל שהעורכים שלך בתכנית גאונים כי הם השמיטו כל ראייה לזה, כי העורך דין שלי כבר הכין לך מכתב תביעה. ניסית להשפיל אותי אז בוא אני אגלה לך… עברתי הרבה טמבלים כמוך ורק בזכותך ובזכותם אני מי שאני היום. פיתחתי לעצמי לא עור של פיל, עור של קרוקודיל מגברים כמוך. אני לא מפחדת מגברים כמוך, אתה לא מרתיע אותי, אין בי שום רצון להיות חברה של בן אדם כמוך כי ניסית לבזות אותי למרות שאתה לא באמת מכיר את הנשמה האמיתית שלי. שפטת אותי, כמו רוב האנשים, על פי המראה שלי. תתבייש לך. תזכור: 'המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים'. זה דבר נוראי מה שאתה עושה ושום רייטינג שבעולם לא יכפר על זה. והנה, יום שישי בערב וגרמת לי לדמעות. לי גרמת לעצב נפשי. אולי תיקח את הדברים שלי ובפעם הבאה תפסיק להשפיל בנות שבאות אליך לקדם את עצמן".

אייל ברקוביץ התנצל על דבריו תוך כדי שהבטיח לפצות אותה: "היי אביבית מה קורה הבנתי שנעלבת מאד בתוכנית אז קודם כל אני רוצה להתנצל זאת לא הייתה המטרה שלי לפגוע בך פשוט היה וויכוח ובלהט הוויכוח נאמרו דברים. אז עוד פעם אני מתנצל בפנייך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם ואני מזמין אותך לקפה עליי".

בכל מקרה, אביבית בר זהר מתכוונת לתבוע את אייל ברקוביץ'.

https://www.youtube.com/watch?v=p-4pzqWjPXA

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן