אביבה תבורי: "לא הופתעתי מבן אל"


אביבה תבורי שהודחה מהאח הגדול מדברת על הבן שנמצא במשבר זוגיות

עם יציאתה של אביבה תבואי מבית האח הגדול היה מאד מעניין לשמוע מה יש לה לומר על ההתפתחויות האחרונות בגזרת הבן שלה בן אל ואם נכדה, אורטל עמר. "לפני שיצאתי היה כל מיני הדים כאלה, אז להגיד לך שאני מופתעת באמת לא אבל זה מבאס". על הסרטון שדלף לתקשורת מהמסיבה של תבורי בניו יורק אמרה:" הילד הזה עושה צרות, הילד הזה מה אני אעשה איתו?" כך שהיא לא מרוצה מכל ההתרחשות זה בטוח.

כזכור, המשבר בין עמר לתבורי המשיך להחריף לאחרונה. תבורי, שרק לפני חודש וחצי עזב את הבית על רקע אי שקט במערכת היחסים הזוגית שלו עם עמר, הספיק כבר לעלות על מטוס לניו יורק ביחד עם סטטיק ובלי עמר. השניים מצויים בסיבוב הופעות בארצות הברית ובניו יורק הם כבר הספיקו לחגוג בלא מעט מועדונים בזמן הפנוי. הסרטון של תבורי, בו הוא מנשק דוגמנית, הביא את המשבר לרמות שיאים חדשות.

ומה בקשר לתבורי, היא עוד התפנתה לדבר על מה שקורה בבית ואמרה על עדי לאון:"אם אמרתי שאני בדעה של עדי אני בדעה של עדי, שאני לא בדעה של עדי אני לא בדעה של עדי. זה שהוא מטמטם את כולם וכלם הולכים אחריו לבריאות, אותי זה הרג. הוא מטמטם אותם והם מפגרים הולכים אחריו הם אומרים 'לא לא' והם הולכים אחריו, אני לא מבינה את המוח הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן