"לאסי עזר יש בעיות איתי"


בר רפאלי שתנחה את האירוויזיון עם אסי עזר תצטרך לשים את משקעי העבר בצד

הנתק שנוצר לפני מספר שנים בין אסי עזר לבר רפאלי יצטרך להתפוגג בתקופה הקרובה מאחר והשניים צפויים להנחות את האירוויזיון הקרוב שייערך בתל אביב. בר רפאלי התייחסה במהלך צילומים לקמפיין חדש ליחסים שלה עם אסי עזר ואמרה:" אני סבבה איתו כנראה שלו יש קצת בעיות איתי אבל נצטרך לפתור אותן לקראת המאורע והחזרות. הוא יצטרך לעבוד עם עצמו על לפתור בעיות מהעבר ".

עוד אמרה רפאלי:"קראתי רק בעיתונים על בעיות שיש לו איתי. לא שמעתי עליהן פנים מול פנים. כנראה שנצטרך לעשות איזושהי שיחה, שבה הוא מסביר לי מה קרה לו ואני אומרת שעבר מלא זמן." בין השניים נוצרה שיחה קלה בוואטסאפ של המנחים ועל זה אמרה הדוגמנית:"זה הקליל את האווירה כי היה לנו איזה פינג פונג בצ'אט של המנחים. אין לי שום דבר נגד הבן אדם הזה, להיפך".

אין ספק שלקראת אירוע השיא של ישראל יצטרכו השניים לשים את המשקעים בצד ולעבוד ביחד כמנחי האירוויזיון בישראל. השניים היו חברים קרובים ועזר גם לקח את רפאלי כהשראה לסדרה "להיות איתה" שכתב בעצמו. רפאלי הייתה אמורה לשחק בה את התפקיד הראשי אבל לפני היציאה לצילומים בחרה להסיר את מועמדותה ורותם סלע החליפה אותה. מאז נוצר נתק בין השניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן