ליהיא גרינר תחת מתקפה


יוצאת האח הגדול ספגה מתקפה מאשתו של שימי תבורי

ליהיא גרינר, יוצאת האח הגדול וגורו עבור נערות בכל הקשור לירידה במשקל, ספגה לאחרונה מתקפה מצידה של יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי שנאבקת ביחד עם בתה קארין במחלת האנרוקסיה והבולמיה. באומן יצאה בפוסט זועם נגד ליהיא גרינר  לאחר שזאת העלתה סרטון בקבוצת הפייסבוק שלה "ליהיא לייט", שם סיפרה כיצד איבדה מוטיבציה אחרי שעברה שלושה חודשים קשים בהם העלתה במשקל.

בסרטון שהיא העלתה היא חשפה שלא אכלה טוב 47 ימים, ירדה 6 ק"ג אבל עלתה בחזרה מאז שבה לישראל ושהיא אוכלת ללא הפסקה. באומן, שנושא המשקל רגיש עבורה זעמה על הוידאו וכתבה לה:" את אמא, הפסיקי במיידי את הפרסום על אכילה לא אכילה, יש דברים יותר חשובים חוץ ממראה חיצוני, האברים שלך הם לא חלקי חילוף לרכב זה חיים ומוות. כשתקראי את יומנה המצמרר של קארין הבת שלי, תביני שכמה שכל אלה שהן פרו רוזי הורגות עוד יותר את בנותינו. אני מבינה שיש לך בעיה עם המשקל ואת רוצה להישאר רזה, וכמו שאת יודעת יש הרבה בנות שסובלות מאנרוקסיה, נרבוזה ויסבלו עוד יותר כשאת מעלה פוסטים פרו דיאטות. אלו הסיבות שבגינן האנורקסיות מכניסות לראשן את הצורך להישאר רזות ולמות ככה".

ליהיא גרינר הגיבה לדברים:"אני מעודדת ספורט ואני מעודדת לחטב את הגוף עם תזונה בריאה ואני עכשיו בבולמוס זאת אומרת שאני ההפך מהבת שלה. הבת שלה לא אוכלת בכלל ואני אוכלת ואוכלת ואני לא מפסיקה זו גם בעיה. אני צריכה לאזן ולאכול בריא ואם אני כבר בבולמוס אז אעשה את זה עם דברים בריאים ולא עם דברים שהם פח. אני חס וחלילה לא מעודדת אנרוקסיה ולא אוהבת רזון אני חושבת שזה דוחה. אני מעודדת אורח חיים בריא ואנושי, אני מעודדת לאכול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן