אילנית לוי לא בהריון


בניגוד לכל השמועות בשבועות האחרונים אילנית לוי לא בהריון. על הפרק: ירח הדבש

לאחרונה נפוצו שמועות כי הדוגמנית המפורסמת, אילנית לוי, נכנסה להריון מאלירז שדה, בעלה, אך אפשר כעת לומר בדוואות שהשניים לא מצפים עדין לילד. אילנית לוי לא הסתירה את דרישותיה וכבר בחתונה שלה אמרה שהיא מתכוונת להביא עוד ילדים לעולם, אחרי השניים שהביאה עם אייל גולן.

בשלב הזה כנראה אלירז עוד לא מוכן במאת האחוזים והוא היה רוצה לשים את הראש באיזה חוף זהוב ולהרגע מהעומס של החתונה, תכניות הטלויזיה וכדומה. כזכור, השניים רק חזרו מחופשה משפחתית וכבר מתכננים את ירח הדבש שלהם. החופשה האחרונה כללה סקי בשוויץ עם ילדיה של אילנית ואייל גולן והיעד הבא של הזוג הוא כאמור חופשה פרטית ללא נספחים. אלירז שדה לא חגג כמו אילנית לוי , אשתו, את החתונה שלהם בחו"ל אלא סייר בארץ עם חברים. אילנית לעומת זאת חגגה בוילה יוקריתית ועשתה גם גיחה קצרה לחו"ל עם החברות הקרובות כדי לציין את היום הגדול. אין ספק שאחרי כל זה, מגיע לשניים טיול חובק עולם ואחר כך מחשבות על ילדים גם יגיעו.

הזוג, שרק לאחרונה התחתן, כבר חושב על היעד הבא שלו. אילנית לוי ואלירז שדה מתכננים חופשת רומנטית מעבר לים שתהיה בעצם ירח הדש היוקרתי של הזוג. הבעיה כרגע היא התזמון מאחר ולשניים יש לו"ז צפוף במיוחד לאור העובדה שהם חתומים על חוזים בטלויזיה שמחייב אותם להשאר בארץ. בכל אופן, סביר להניח שבקרוב זה יסתדר והשניים יסגרו את החופשה סופית. אז איפה זה יהיה? אירופה הקלאסית או אסיה הפראית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן