בלעדי! הצצה ראשונה למתחם 2025


מתחם הצילומים לתכנית הריאליטי שתעלה לאוויר בחודש הבא נחשף

ביום חמישי הבא צפויה לעלות לאוויר תכנית הריאליטי החדשה, 2025, בערוץ קשת 12. רגע לפני שזה קורה אנחנו מגישים לכם הצצה ראשונה למתחם הצילומים אשר נבנה ממש בימים אלו בעיר יבנה. סדרת הריאליטי החדשה 2025 צפויה להיות משהו יוצא דופן במחוזותינו – סוג של עיר מהעתיד שילווה את המתמודדים שיתחרו בתכנית במשך חודש וחצי

השכונה תהיה מרושתת במצלמות כאשר הדחות לא יהיו הפעם, בניגוד לאח הגדול, שעושה רושם שתיראה קטנה לעומת מה שצפוי לנו בשבוע הבא. הריאליטי החדש בעריכתו של יורם זק יכלול משימות בסגנון הישרדות אבל יצולם בשכונה חדשה שהוקמה במערב יבנה. המתחם יכלול אולפן טלוויזיה, נקודת שידור ומשרדי הפקה. מדובר בפורמט מקומי מקורי, שיהיה שילוב של האח הגדול עם עולם עתידני וירטואלי, סטייל מראה שחורה הבריטית. ההערכות מדברות על השקעה של 50-60 מיליון שקלים להפקה עם יומרות גבוהות למכור את הפורט לחו"ל בהמשך.

מספר מתמודדים צפויים להכנס במשך חודשיים אל מתחם סגור שמדמה סוג של שכונה קטנה, בה יהיו אזורי מסחר, בנק, קולנוע, פאב, אולם ועוד. המתמודדים יצולמו ויוקלטו בכל רגע בזמן שהותם במתחם וייפתח ערוץ יעודי אשר ישדר את הנעשה בשכונה 24/7. האם ההשקעה הרבה תניב את התוצאות וחובבי הטלויזיה בישראל יזכו לריאליטי דמיוני שלא חלמו עליו? נחכה ונראה.

 

קרדיט: פורטל יבנה שלי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן