אנה ארונוב מאורסת לאייל אלגבי


הרקדנית שכיכבה על המסך לאחרונה התארסה לאייל אלגבי

במהלך הצילומים שנערכו בקיץ לתכנית "לאהוב את אנה" הצליחה ארונוב להתאהב בבחור גרוש ששבה את ליבה אחרי אין ספור אכזבות רומנטיות. בתכנית חיפשה ארונוב אחר אהבה, יצאה ל12 דייטים שונים כדי למצוא את האחד ולמזלה זה הצליח לה, אייל אלגבי המשיך איתה גם אחרי הצילומים, השניים עברו לגור ביחד ובסוף השבוע אלגבי הציע לה להתחתן עימו.

זאת תהיה הפעם השנייה שאלגבי יעמוד מתחת לחופה אחרי שנישואיו הראשונים תמו בגירושין. אייל אלגבי, מסעדן שהחליט לנסות ולפתוח את פרק ב' בחייו, מרגיש כי עשה החלטה נכונה עם אנה. אחרי מספר חודשים של זוגיות השניים התארסו זה לזו. ארונוב הייתה מאושרת ועם ההצעה כבר מיהרה להעלות פוסט לאינסטוש הפרטי.

"כך נראית האישה המאושרת ביותר בעולם", כתבה ארונוב כשהיא חושפת טבעת אירוסים. הרקדנית גם חגגה יום הולדת בסוף השבוע כך זאת מתנה כפולה עבורה. היא נסעה עם אייל למלון בירושלים – שם הוא החליט לשלוף טבעת. "יש מצב שזה לא היה קורה פשוט. עובדה שאחרי הדייט הראשון הייתי סקפטית בגלל כל העבר שלי, בגלל כל ההיסטוריה, בגלל הליווי הפסיכולוגי ובגלל כל כך הרבה דברים. התעסקתי בעצמי ואפשרתי לזה לקרות. לא האמנתי לרגע שזה יקרה – איזה יופי. "

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן