מדוע התינוקת של דודו אהרון עדיין בבי"ח?


היורשת של אהרון ונטלי לוי כבר חמישה ימים בבית החולים – הסיבה בפנים

לפני חמישה ימים נטלי לוי ילדה את הפעוטה הראשונה שלה ושל בעלה, דודו אהרון. הזוג המאושר הגיע למחלקת היולדות וזכה לרגע מכונן בחיים שפתח עבורם את חלק ב' לכל דבר וענין. השניים היו אמורים להשתחרר מבית החולים כעבור יומים-שלושה אך נכון לעכשיו כבר עברו חמישה ימים והם עדיין שם.

המעריצים הצמודים יכולים להיות רגועים ולא להכנס ללחץ מאחר וההורים הטריים החליטו להאריך את שהותם במלונית של בית החולים, זאת על מנת להקל על נטלי לוי שנעזרת באחיות במקום, כל זאת כמה ימים לפני שהאם הטרייה נכנסת למעגל ההנקה והבכי 24/7, לא לדאוג כי כבר ביום שישי הזוג צפוי לחזור הביתה עם השלל החדש.

אהרון, אשר נישא בקיץ האחרון לבחירת ליבו, נטלי לוי, יכול להיות מאושר. כזכור, חודש אחרי החתונה נטלי לוי כבר נכנסה להריון. החתונה של הזוג בקיץ נערכה לעיני מאות חברים ובני משפחה, כל זאת אחרי שאמא שלו, ציפורה אהרון, נתנה אישור למהלך. כזכור, אהרון היה צמוד בעבר לשיר רוזנבלום אבל החתונה בוטלה אולי בזכות הכישופים שעשתה ציפורה והמילים הקשות שאמרה עליה. אהרון לא נלחץ ומהר מאד נצמד לדוגמנית נטלי לוי. מאז הזוג לא הפסיק לפרסם תמונות אהבה ברשתות החברתיות ולבסוף גם התחתנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן