גלית גוטמן ניצלה מסרטן צוואר הרחם


הדוגמנית והמגישה חשפה בפוסט מפתיע כי ניצלה מסרטן בעקבות גילוי מקדים

שבוע המודעות לסרטן צוואר הרחם יצא לדרך וקמפיין רשתות מיוחד נפתח עימו עם ההאשטאגים: #כזהקטן #כזהחשוב, זאת בעזרת קבוצת הפייסבוק "מתמודדות – סרטן צוואר הרחם". בנות הביצה המקומית החלו ליטול חלק בקמפיין והעלו תמונות בהן הן מבקשות לעודד את העוקבות שלהן ללכת להבדק אצל רופא. מי שתפסה את העין במיוחד היא גלית גוטמן עם הפוסט שפרסמה בחשבון שלה.

גלית גוטמן חשפה בעמוד האינסטגרם שהיא ניצלה מסרטן צוואר הרחם, בעקבות בדיקה שגרתית אצל רופא הנשים:"לפני שנתיים, בביקור שגרתי אצל רופא נשים, ניצלתי בזכות גילוי מוקדם. אל תחכי למחר. קבעי פגישה אצל רופא הנשים שלך עוד היום. מצאתי לנכון לשתף, כי אני שומעת מהרבה מאוד נשים אחרי לידות שכבר הולכות פחות ופחות לבדיקות. אם זה יגרום לעוד מישהי ללכת היום ולהתקשר לרופא נשים ולקבוע – אני את שלי עשיתי".

גוטמן סיפרה עוד שברחמה התגלו פוליפים, גידולים טרום סרטניים, וכבר לאחר זמן קצר נקבע לה ניתוח לצורך הסרת האזור בו התפתחו. הניתוח עבר בהצלחה וכעת היא בריאה לחלוטין וממשיכה כרגיל בעבודתה. הענין שארע לפני שנתיים לא ממש תפס בתקשורת המקומית, מאחר וגוטמן ומקורביה ביקשו שלא להפיץ את הענין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן