בלעדי – הילדים של יעל ברון במכתב אישי: "התקשורת ניפחה את סיפור הסמים"

אסף וירדן ברון פונים ללב שלכם, הילדים של יעל ברון מ"האח הגדול" פותחים הכל – על פרשת הסמים: "התקשורת ניפחה את הסיפור, כל ילד ממוצע עד גיל 14 לא הבין את השיחה" על המסוק שהם שלחו לאמא: "ביום אהבה שלחנו לאמא מסוק מעל בית האח הגדול, משום מה זה לא שודר ופורסם בניגוד למסוק של אביבית בר זוהר" והאמת על אמא: " היא לא מסתירה ומכחישה, היא מביאה הכל ישר לתוך הפנים ולאנשים קשה לשמוע את זה." עומרי חיון מביא לכם מכתב בלעדי!

>> רוצים עוד פרטים בלעדים שאוסר לפרסם? הצטרפו לעמוד פייסבוק של האתר

אמא שלנו היא דיירת שונה ומיוחדת מכל מה שראינו עד עכשיו באח הגדול. היא הקול השפוי בבית, הקול המרסן, המבקר שצריך, אבל תמיד כולם רוצים לשמוע ומקשיבים לדברי החוכמה שלה. היא מחזיקה את הדירים עם הראש מעל המים ורואה את הדברים בצורה הכוללת ,הבוגרת והאמיתית ביותר.

בבית האח הגדול אמא לא משחקת, היא מראה את מי שהיא באמת ולפעמים לאנשים קשה לקבל את זה, היא לא מסתירה ומכחישה, היא מביאה הכל ישר לתוך הפנים ולאנשים קשה לשמוע את זה. רק מי ששלם ובטוח בעצמו יכול לשמוע את האמת בפנים. האמת קשה ולא נעימה לפעמים, היא יכולה להתפרש כביקורתית ושיפוטית אבל הכל בא מתוך הבנת המצב וקריאתו בצורה החכמה והטהורה ביותר שיש בין אם זה על זוגיות, מערכות יחסים, משפחה, הורות ועל החיים בכלל.

גם אנחנו מתייעצים לא פעם עם אמא בנוגע לזוגיות. אנשים נוטים לחשוב שאם אין לה זוגיות בחיים אז היא לא יכולה לייעץ בנושא הזה. היא גרושה 3 פעמים ומייעצת להרבה זוגות על נישואים וגירושים, לא במטרה לפרק או לשמור אלה במטרה שהאדם יפעל בהתאם לרצונו והאמת הפנימית שלו.

פרשת האבוקדו עוררה תגובות רבות וההתיחסות אליה מצידנו תהיה קצרה וענינית.
אין דבר שהיא תרצה ומשהו ימנע ממנה לעשות זאת בטח לא המצלמות של בית האח הגדול. אין דבר שאנו לא יודעים על אמא, ובוא נהיה כנים גם אין דבר שאנחנו לא יודעים על סמים ואלכוהול והשפעתם. לדעתנו התקשורת ניפחה את כל הנושא כי בסך הכל אם תראו את השיחה הזאת לכל ילד ממוצע עד גיל 14 הוא לא יבין על מה מדובר קחו לדוגמא את תמיר שלא הבין והוא בן 37 .

בכל אופן לא מרגש אותנו דיבורים על סמים אנחנו אחרי גיל 22 וכבר מכירים את החיים. לא חסר אנשים שמתחסדים שותים בסוף שבוע אלכוהול עד אובדן הכרה, עולים על ההגה שתויים ויכולים להגיב שצריך להדיח אותה ותגובות דומות בגלל שיחה על אבוקדו ירוק או חום.

כפי שרובכם יודעים טסנו במסוק מעל בית האח הגדול כדי לאחל לאמא יום אהבה שמח ושאנחנו אוהבים אותה. משום מה זה לא שודר ופורסם בניגוד למסוק של אביבית אבל זה לא מצער אותנו. הכוונה שלנו הייתה אך ורק למסור לאמא שהכל בסדר ולצעוק לה שתמשיך להיות חזקה. בכל אופן, בתור הילדים והמעריצים השרופים של אמא אנו מקווים שהיא תשאר שם לפחות עד הגמר.

אנו ריאלים ויודעים אית סיכוייה לזכות ליד תותחים כמו תמיר וקוטי אבל אנו מאמינים שמגיע לה להגיע לפחות לחמישייה האחרונה. נשמח אם תעזרו לנו להשאיר אותה בבית האח הגדול.

>> צפו: יעל ברון מודה על שימוש בסמים קלים
>> המלחמה למלחמה בסמים נגד יעל ברון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן