פליקס חלפון: "לא הברחתי סמים"


כוכב גולסטאר מדבר על התקופה הקשה בחייו: "מי שנתפס זה בחור שהגיע לארץ עם סמים ושייכו אותי אליו"

שחקן הכדורגל לשעבר, פליקס חלפון, שיחק בעבר הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ובנבחרת ישראל. כל זה לא הפריע למשטרה לעצור אותו בשנת 2003 בטענה שהבריח סמים מדרא"מ. על חלפון נגזר עונש מאסר למשך ארבע שנים וחצי, אך נוכה ממנו שליש בשל התנהגות טובה והוא שוחרר ביוני 2006.

היום חלפון בן 46, עובד בתברואה בעיריית בת ים ונוטל חלק בתכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאר" שצולמה בתאילנד ומשודרת בימים אלה. השחקן עושה כל שביכולתו כדי לחזור למוטב ועם זאת הוא גם נהנה מהתהילה שאפפה אותו לפני עשרים שנה. עכשיו הוא מדבר על הפרשייה שפגעה לו בתדמית: "אם הייתי מספר בתקופה ההיא את האמת – מי היה מקבל את זה? בלי לפגוע, להרבה ישראלים יש עין צרה, ובדברים האלה נותנים בראש. גם אם תסביר – אף אחד לא יקבל. אז אמרתי שאמצא את המומנטום שבו אני נמצא במקום טוב".

עוד חלפון הוסיף: "מעולם לא התעסקתי בסמים. לא תפסו אותי פיזית עם סמים מעולם, ומי שנתפס זה בחור שהגיע לארץ עם סמים ושייכו אותי אליו. סיפרתי את כל הסיפור ואת איך שזה קרה, קיבלתי עונש חמור מאוד, גם תקשורתי כי הייתי ה'מוכר' בסיפור, בעוד שזה שנתפס יילך פה ליד – ואתה לא תדע מי הוא. אבל זה לא העניין, אנחנו אחרי זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן