הסכם פשרה בין אייל גולן ורוסלנה רודינה


הזמר ישלם לדוגמנית את הכספים שהיא תבעה ממנו זאת לאור העובדה שהשניים היו ידועים בציבור

אחרי שרוסלנה רודינה תבעה את אייל גולן והוא אותה, הגיעו השניים להסדר כספי במהלכו ישלם גולן לרוסלנה כספים בגלל שהיו יודעים בציבור. לפני מספר חודשים הדוגמנית, הגישה תביעה לבית המשפט נגד אייל גולן בעקבות סכסוך כספי שהתנהל בין השניים. הזוג שנפרד לפני שנה וחצי, היה בסכסוך כאשר לרוסלנה היו טענות נגד הדברים שהיא אמורה לקבל, בכל הקשור למזונות.

רוסלנה הגישה תביעה לבימ"ש לפני תשעה חודשים וזה הטיל צו איסור על הפרטים. לא ברור אם השנים חתמו על הסכם ממון אבל רוסלנה בכל מקרה "מבקשת לקבל את מה שמגיע לה" לאור העובדה שהם ידועים בציבור, כך על פי מקורב לפרשה. רק לאחרונה השחקנית והדוגמנית התייחסה גם לחיים שהיו לה עם אייל גולן: "תמיד אומרים שצריך לדעת ממי להתגרש. אני לא מדברת ספציפית עליי, אני מדברת בכללי. אתה יכול באמת לגור עם בן אדם הרבה שנים וכשאתם מתגרשים אתה אומר פתאום מגלה מישהו אחר לגמרי – רק אחרי שאתם נפרדים אתה יכול להגיד 'עם מי גרתי?'"

משנת 2012 הם היו ביחד במשך תשעה חודשים. לאחר פרידה קצרה הם חזרו אחד לשנייה בשנת 2013, שנה אחר כך נולד להם הבן, יאן. השניים הפכו במהרה לזוג מלכותי בביצה המקומית אבל נפרדו לפני תשעה חודשים, כאשר רוסלנה רודינה עזבה את ביתם המשותף ברחובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן