סרטון סקס מזויף של אביחי ומעיין מופץ בווטסאפ


לאחר שערוריית סרטון הסקס של שני גולדשטיין, הופץ סרטון נוסף של זוג יוצאי האח הגדול, אך כנראה שמדובר בזיוף

שערוריית סרטון סקס חדשה מרעישה בשעות האחרונות את רשת הווטסאפ. סרטון סקס מזויף של בוגרי האח הגדול, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי, מופץ בשעות האחרונות אצל משתמשי הרשת. בסרטון נראים שני אנשים שמזכירים את אביחי ומעיין, אך לפורטל נודע כי מדובר בזיוף וכי "הכוכבים" הם אינם הזוג המפורסם, שנפגש בבית האח הגדול בעונה השמינית של הריאליטי המצליח. השניים אולי חלקו כמה רגעים אינטימיים על המסך באחת העונות הזכורות יותר של האח הגדול, אך לא נראה שהם לקחו את העניין צעד אחד קדימה, וכי סרטון הסקס המדובר אכן לא מציג את שניהם.

הסרטון המזויף של מעיין ואביחי מגיע מספר ימים לאחר הפצתו של סרטון סקס של בוגרת אחרת של האח הגדול – שני גולדשטיין. גם במקרה של גולדשטיין, שסירבה להגיב לנושא, לא ברור האם הסרטון הוא אותנטי או לא. מעיין ואביחי הכירו כאמור בבית המפורסם במדינה בעונה שיצאה לדרך בדצמבר 2016. הם הספיקו להפוך לזוג בבית, להיפרד, לחזור לזוגיות ולהיפרד שוב, לפני שחזרו להיות זוג לאחרונה, אולי הפעם לתמיד.

הזוג הצליח לגעת בהרבה מאוד צופים של האח לאור המחלה של אביחי, שגורמת לו לאבד את ראייתו בצורה איטית. אשכנזי עוסקת בעולם הספורט כמאמנת כושר ואביחי מקיים הרצאות בנושא פוקר ומחלת העיניים שלו. בקרוב אמורים לעלות השניים על הבמה למופע הרצאות משותף על המחלה של אביחי והבדלי האמונה בדת בין שניהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן