דניאל מספרת למה חשפו את הזוגיות ביום החתונה של אילנית לוי

דניאל גרינברג חשפה מדוע דווקא ביום החתונה של אילנית, נחשף שהיא ואייל גולן ביחד

כבר שבוע חלף מאז הזוגיות של דניאל גרינברג ואייל גולן יצאה לאור באופן רשמי. מעל שבוע כבר ידוע כי השניים מנהלים מערכת יחסים רומנטית, אותה הם הצליחו להשאיר בסוג של מעטה חשאיות. בכל מקרה, בסוף השבוע כאמור השניים הודיעו רשמית כי הם זוג, כאשר הגיעו להופעה של הזמר איתי לוי בהיכל מנורה. אמש הגיעה יוצאת האח הגדול לאירוע של טיפוח השער בקניון איילון ודיברה על הזוגיות עם הזמר הלאומי והצמוד החדש שלה.

הדיירת לשעבר התייצבה באירוע וניסתה להסביר מה הסיבה לכך שעד לפני שבוע היא הסתירה את העובדה שהיא ואייל גולן זוג מאוהב. ההסבר שלה היה די פשוט, היא ביקשה לשמור על הפרטיות שלה ולהיות בטוחה בזוגיות, כמו גולן, לפני שהכל יוצא החוצה. אז מדוע בעצם הסיפור הזה יצא לאוויר בדיוק ביום החתונה של האקסית, אילנית לוי? גרינברג הסבירה שהתקשורת החליטה להוציא את הסיפור באותו היום ומבחינתה לא הייתה לה כל בעיה שהקשר שלה עם גולן ישאר מתחת לרדאר.

גרינברג אישרה גם שהיא מנהלת קשר עם גולן כבר שבע שנים, אך רק לאחרונה זה הפך לרומנטי. פער הגילאים שעומד על 23 שנה בין השניים לא מפריע לה ואף הוסיפה שבני משפחתה קיבלו את העניין בהבנה ושהם מכירים את החבר החדש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן