"תהרגו אותי, תגידו שאסי עזר מת"


אסי עזר ביקש מכותבי הסדרה "לצבי יש בעיה", של צביקה הדר, להרוג אותו בתכנית – כל הפרטים בפנים

זוכרים את השמועות על מותו של אסי עזר? במהלך הפרק בתכנית "לצבי יש בעיה" דיבר הדר על כך שהוא רוצה שאסי עזר ימות. השחקן חזר על המשפט כמה פעמים, דבר שהביא לשמועה כוזבת על מותו של המנחה שהתבררה כמובן כפייק נויז.

עכשיו צביקה הדר מסביר איך ולמה זה קרה: "זה התחיל ממש במקרה. אסי כתב לאורי גרוס משהו כמו 'מה, התחלתם לכתוב את העונה הבאה?', אז אורי כתב לו 'קשה לי להניע'. אסי ענה: 'אין בעיה, תכתוב שאני מת. תכתוב שהורגים אותי'. אורי אמר שזה רעיון מעולה, ועפנו על הדבר זה. פתאום עשינו פרק שמדבר על הפחד הכי גדול שלך – שאסי לוקח לך את כל העבודה. ככה זה עובד בשוק. גם אלברט, בעלו של אסי, השתתף בסדרה וגם ההורים שלו. הרי בניגוד למה שקורה עם הערוצים שונים – בתעשיית הטלוויזיה הטאלנטים די חברים. אם זה היה תלוי בנו היינו מפרגנים אחד לשני, לפחות רובנו".

A post shared by רשת 13 (@reshettv) on

כזכור, בשידור הפרק, הדר סיפר על כך שהוא מאוכזב מזה שעזר גנב לו את ההגשה מתכניות הבידור המרכזיות, כמו כוכב נולד שירדה ואת מקומה תפסה הכוכב הבא וכדומה. הדר הרגיש שעזר הוא האשם בדעיכתו וייחל למותו של המנחה הנערץ החדש. "אני רוצה שאסי עזר ימות, אני מייחל שאסי עזר ימות" נשמע הדר אומר במהלך שידור הפרק. כמובן שהכל נעשה בהומור מאחר והסדרה "לצבי יש בעיה" היא סדרת דרמה קומית- אוטוביוגרפית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן