רונה רמון הלכה לעולמה בגיל 54


רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון, ואמו של הטייס אסף רמון שנהרג בתאונת אימונים, נפטרה לאחר מחלה קשה. ב-2016 הדליקה משואה ביום העצמאות, ובחודש ספטמבר האחרון חנכה מכינה קדם צבאית ע"ש בנה

רונה רמון, שהייתה פעילה ציבורית התומכת בחינוך ובקידום בני נוער בישראל, הלכה היום (ב') לעולמה והיא בת 54. רונה רמון היא אלמנתו של אלוף-משנה אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון שנספה באסון מעבורת החלל "קולומביה", ואמו של סרן אסף רמון ז"ל, שהמשיך בדרכו של אביו כטייס בחיל האוויר ונהרג בתאונת אימונים.

רונה רמון נולדה בקריית אונו בשנת 1964, ושירתה כפרמדיקית ביחידת הצנחנים בצה"ל. כשהייתה בת 22 היא התחתנה עם אילן רמון, חצי שנה אחרי שהשניים הכירו במסיבת יום הולדת. היא למדה חינוך גופני בוינגייט ועבדה כמורה להתעמלות. עם הולדת בנה השני עברה המשפחה בעקבות אילן לבסיס רמת דוד. בהמשך עברה המשפחה לבסיס חצור ולאחר מכן ליישוב רעות, שם הפעילה רונה רמון קליניקה טיפולית משגשגת.

בשנת 1998 עברה המשפחה ליוסטון, שם התאמן בעלה לקראת המשימה בחלל. ב-1 בפברואר 2003 נספה אילן רמון באסון מעבורת החלל "קולומביה", שהתרסקה עם שובה לכדור הארץ ממשימה בחלל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן