בועז ומריה מסתכסכים: "תחזירי לי את הכסף שלקחת"


מריה דומרק הוציאה קליפ חדש: "יפה שלי" ועכשיו היא מדברת על הפרידה מבועז

הטוקבקיסטים שקוטלים אותה, האקס המיתולוגי שמתראיין עליה בתקשורת והקליפ החדש שיצא לאוויר בראשותה של מריה דומרק. דיירת האח הגדול לשעבר מדברת ותחילה זה על האקס, בועז: " הוא רוצה לשמר את עצמו בתודעה. הוא אמר שהוא נהיה סטאר ושכולם רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד, הענין הוא שהוא מדבר עליי ולא עצמו. אני לא אשתוק יותר. בועז מדבר עלי ולא על עצמו, לא מראיינים אותו בגלל מה שהוא אלא על זה שאתה האקס שלי". דומרק נפגעה מאד מהתגובות נגדה ברשת:" קוראים לי זונה בוגדנית, רוסיה מסריחה, את כמו כולן, איך עשית ככה וככה לאקס שלך. זה מה שכותבים לי בעקבות המצב. למה זה מגיע לי?"

בשבוע שעבר משה פרץ גנז את הקליפ בגלל התגובות שהאשימו אותו בפגיעה בערכים. מריה המשיכה לספר על בועז:" כשהינו נפרדים אז הוא לא היה משחרר אותי, הוא היה אומר לי דברים כמו שאף אחד לא יאהב אותי חוץ ממנו. שכולם רק ירצו להשתמש בי ולזרוק אותי,  פחדתי שאולי הוא צודק כי לא היה כלי כלום חוץ ממנו, לא גדלתי במשפחה חמה, הוא האיש שהכיר אותי הכי טוב ואם הוא אמר שלא אמצא משהו יותר טוב אז כנראה שהוא צודק".

כיום בן זוגה הוא רועי קורנבלום שגם מופיע כאורח בקליפ שלה: "אני רוצה ליהנות מחיי האהבה שלי ולהיות מאושרת". בועז בן יוסף בתגובה: "קודם שמריה תסדיר את החוב כלפיי ואחר כך שתסלף דברים בתקשורת."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן