העיתונאית שלא דופקת חשבון בדרך לאח הגדול


נרי ליבנה, עיתונאית ומנחה, בדרך להיות אחת הדיירות בעונת הvip של האח הגדול

בורסת השמות לקראת העונה החדשה של האח הגדול VIPממשיכה לנסוק. לאחרונה עסקנו במי לא יכנס או אולי יכנס אבל הפעם עושה רושם שיש לנו כבר שם סופי עבורכם, מדובר בעיתונאית נרי ליבנה, שידועה כאחת כזאת שאומרת את כל מה שהיא חושבת בלי לדפוק חשבון.

ליבנה החלה את דרכה בעיתון הארץ, אז כתבה גם בכל העיר וחדשות. בהמשך היא הגיעה תכנית אקטואליה ברדיו י-ם ובגל"צ את "המילה האחרונה", " יש עם מי לדבר" ו"ציפורי לילה". לאחר מכן היא המשיכה לטלוייזיה שם הופיעה בתכניות מבט נשי, תיק תקשורת, נשים גדולות, הנרגנות ועוד. היא עוסקת בעיקר בנושאים הקשורים לזכויות אדם, חינוך ופמיניזם. היא הוציאה לאור את הספר:" המדריך לאשה המושכת" ולפני שנתיים שיחקה בתפקיד הפסיכולוגית בתכנית "לצבי יש בעיה" בכיכובו של צביקה הדר. היא גרה בתל אביב, הייתה נשואה פעמיים ויש לה שלושה בנים.

עונת ה- VIP של רשת צפויה לספק לנו דמויות דומיננטיות ופרובוקטיביות שירתקו את הצופים למרקע. העונה הקרובה מלוהקת בימים אלו אך בשונה מהעונות הקודמות- גם באלו ששודרו בזכיינית המתחרה, מנהל התכניות וסמנכ"ל התוכן החדש של רשת שנכנס לתפקיד במאי, יהיה שותף מלא בהליכי הליהוק, דבר שעוד לא קרה בעונות הקודמות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן