נטלי דדון אושפזה במשך שבוע


כאבי בטן הפכו לניתוח שהסתבך והותירו את הדוגמנית כמעט שבוע באשפוז

הדוגמנית, נטלי דדון, הגיעה בשבוע שעבר לבית החולים באיכילוב לאחר שסבלה מכאבי בטן עזים. לאחר סדרת בדיקות התגלה כי היא סובלת מאבנים בכליות ולכן הוחלט כי היא תישאר לילה להשגחה בבית החולים על מנת שמצבה לא הדרדר לרעה. מיותר לציין כי את הלילה היא העבירה ללא בנה ,ריף. בכל אופן הרופאים החליטו לתת לה משככי כאבים כדי שהדלקת תעבור. בסופו של דבר המצב לא השתפר וצוות הרופאים החליט כי דדון תעבור הליך רפואי שכולל ניתוח קל. לצערה של דדון היא סיפרה כי הניתוח הסתבך והוביל לחוויה לא נעימה שכללה אשפוז ממושך.

בפוסט שהעלתה בנושא כתבה: "לא בא לי פילטר או לשדר עסקים כרגיל. שום לייקים לא יטשטשו את הגעגועים לילד שלי. וולקאם נטלי לעוד קצת מהחיים הלא כל כך מחמיאים. אז כן, פרופורציות, נתקלתי במסדרונות במקרים שלא נדע, שמעתי מבוגרים צורחים את נשמתם לילה שלם ואת רק רוצה לתת להם מהכוח שיש לך – אבל כבר לא מרגישה כל כך חזקה. ילדים קטנים חסרי אונים. מלאכים. זו לא עוד תמונת ביוטי, לא אושר מתפרץ ולא רגע קסום על אי בודד. 'תודה לאל שזה היה רק זה, עוד קצת ואת עם ריף שלך', אמרתי לעצמי בלי הפסקה."

דדון הוסיפה: "אני סוף סוף בבית, נחה ומתאוששת. מודה אני על כל נשימה. שמונה שעות במיון, עברו לי סרטים ומחשבות על הגרוע מכל. מנתח רגיש ותותח, אולטרסאונד אחד, מיליון דקירות, שמונים מחטים, שבעה ימי אשפוז, שעתיים וחצי ניתוח, סיבוך של הליך פשוט כל כך, חמש צלקות בגוף, מינוס כיס מרה אחת ואינסוף אהבה מכולם. חבקו את הקיים, דבר אינו מובן מאליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן