האחיות מלול ממשיכות להתרסק


בעקבות הכתבה ששודרה בגיא פינס, החליט בעל הבית לזרוק אותן מהדירה השכורה

אם לא די בצרות של האחיות מלול, עכשיו התברר כי בעקבות הדברים שאמרו השתיים בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" החליט בעל הבית, לזרוק אותן מהמקום. השתיים גרו בחדר על גג בדרום תל אביב שהיה של חברה שלהן. יום אחרי שהכתבה אצל גיא פינס עלתה, בעל הדירה התקשר וביקש מהחברה שלהן לסלק אותן מהדירה. "הוא התחיל לצרוח שאנחנו מורידות את ערך הנכס ומאז אנחנו מסתובבות בין חברים" אמרו התאומות. הבעיות הרבות של התאומות נבעו מחובות גבוהים אליהם הם נקלעו לאחרונה, כעת שתיהן לא עובדות. בעצם מאז שחלפו דקות התהילה שלהן הצעות העבודה הפסיקו לזרום והמצב החדש גרם להן לאבד את הכל.

למרות המצב הלא סימפטי הן היו רוצות להתקדם בחיים ולשנות את התדמית השלילית שנוצרה להן בעקבות התכנית. בין היתר הן אמרו:" נכנסנו לחובות מטורפים שנמצאים בהוצאה לפועל עם צו יציאה מהארץ. אנחנו ישנות כל לילה מחובקות על ספה קטנה, זה לא משהו שנוח וכיף לנו אבל זה מה שיש כרגע. כבר כמה חודשים שאני סובלת מכאבי שיניים ואני לא יכולה לטפל בהן. זה מבאס, לא רצינו להגיע למצב הזה ושנראה כאילו אנחנו מסכנות".

הודייה: "לפני כמה זמן מישהו עצר אותנו ברחוב, עשה לנו כזה, 'מה, אתן תאומות?' וחייך. 'אני מוכן לשים 30 אלף שקל בשביל שעה עם שתיכן'".
מירב: "את לא מבינה כמה שזה מפתה".
הודייה: "הכי מפתה בעולם".

– לפעמים אתן כועסות? אומרות לעצמכן, למה בגיל 24 אנחנו צריכות להתמודד עם כל זה?
מירב: "זה כבד על הלב. אין דקה שאני לא חושבת על כסף, זה בא לי בחלומות בלילה. כאילו, אנחנו בתחילת החיים שלנו וצריכות לפרוח אז למה במקום זה אנחנו מתעסקות בחרא? אבל זה לא היום הראשון שלנו במציאות הזאת, נולדנו לתוך זה".ההודייה: "בהתחלה כשרק התחלנו לנקות בתים הייתי בוכה, מחזיקה את המטאטא חזק ולא מצליחה לזוז".

מירב: "מאז למדנו משהו, התחלנו לעשות את זה בכיף, אנחנו שמות מוזיקה, אומרות לעצמנו בלב שזה זמני ואז רוקדות עם המגב".

לפני שבע שנים הודיה ומירה מלול חדרו ללב המיינסטרים כאשר השתתפו בתכנית "היפה והחנון" בדרך לתהילה גדולה. השניים זכו לכינוי "התאומות מלול" ולאורך השנים הן סיפקו שלל רגעים מצחיקים, החל מניתוח אף שעברו מול מצלמות ועד קמפיין לחברת אמצעי מניעה זאת לצד צילומי קליפ.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן