תביעה ב-300 אלף שקל על שיר של עומר אדם


יוצרי השיר של עומר אדם בדרך לתבוע את ראש עיריית קרית גת על הפרת זכויות יוצרים

הסכסוך בין יוצרי השיר "חברות שלך" של עומר אדם לבין ראש עיריית קרית גת עולה מדרגה. הצדדים נפגשו בשנית ולא הגיעו להבנות בכל הקשור לגובה הפשרה בגין הפרת זכויות היוצרים של השיר. נציגי אבירם דהרי, ראש עיריית קרית גת, הבינו שללא הסכמות יגישו יוצרי השיר תביעה בבית המשפט, כדי שזה יכריע.

אלעד טרבלסי, מאור תיתון ואסף צרויה גילו מספר ימים לפני הבחירות שנערכו ב30/10 כי המתמודד לראשות העיר , קרית גת, אבירם דהרי,  עושה שימוש בלחן השיר ובפלייבק המקורי לטובת קמפיין הבחירות שלו. השלושה לא אישרו את הדבר כאשר הלהיט של דהרי הפך למושמע בחגיגות הזכייה. עוד לפני כן דהרי עשה שימוש בג'ינגל לאורך כל מסע הבחירות, בכנסי בוחרים וברשתות החברתיות.

יוצרי השיר של עומר אדם שלחו פנייה באמצעות עו"ד רונן שיין. הפנייה כללה מכתב התראה לפני תביעה, לפיו דורשים פיצוי והפסקה מידית של השימוש בשיר  כמו גם קבלת פיצוי בהתאם בגין ההפרה של זכויות היוצרים ועקב הזלזול ביצירתם.

בכל הקשור לעומר אדם עצמו, הוא ממשיך לא לרדת לאחרונה מהכותרות. אחרי כמה פעמים שמכר אדם את כל הכרטיסים להופעותיו ב"היכל מנורה מבטחים" וכבש את סמי עופר בהמשך, הוא גם כיכב בפרסומת חדשה לבזק.

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן