אנה ארונוב פותחת את הלב


הריאלטי החדש של הרקדנית המוכשרת ממשיך לעשות כותרות

חייה הפרטים של אנה ארונוב הפכו בשבוע האחרונים לשם דבר, זאת בעקבות סדרת הריאליטי החדשה שעלתה לאוויר, "לאהוב את אנה". ארונוב התקשתה למצוא את האחד עד עתה אך נראה שבעקבות הסדרה הדברים השתנו. בלי  קשר לאהבה, הדייטים אליהם היא יוצאת פתחו פוצעים שקשורים לימיה כרוסיה צעירה שעלתה בגיל 18 ונאלצה למצוא את עצמה פה.

בפוסט שהעלתה הבוקר היא שיתפה את עוקביה בקטע מהתכנית ששודרה אמש וכתבה: "הפרק אתמול הזכיר לי את מה שלא הספקתי לכאוב תוך כדי הצילומים. איפה הנקודות בהן עוד לא קיבלתי את המציאות. איפה נשארה עוד עבודה לעשות, ואת מי מהחברים הדמיוניים שלי שכחתי להושיב על הספה לידי. בכיתי אתמול עם עצמי, כשהבנתי שוב שבמירוץ השייכות שכחתי לעצור לחיות. שכחתי שבסופו של יום אף אחד לא מחלק צל"שים על גמר של 'רוקדים עם כוכבים', על זמן מצוין במרתון או על בית ספר לריקודים סלונים. בכיתי כי הרגשתי שכמעט שני עשורים אני במירוץ ההוכחות לעצמי – שאני לא פחות, שאני כבר ממש כמו כולם, שכמעט ואין לי מבטא, רק כשאני מתרגשת מאוד".

עוד הוסיפה ארונוב: "בכיתי כשהבנתי שוב שלא באמת התפרקתי 18 שנה מהפחד שאף אחד לא יאסוף את השברים שלי. ולהסתובב שבורה בעולם זה לא הקטע שלי. כמה מבאס שכפתור 'ההישרדות' מופעל אצלי תמיד, גם כשכבר מזמן אין צורך לשרוד ואפשר לנשום לרווחה ופשוט להיות. שאפשר כבר לעצור לרגע ולהגיד שאני בסדר, שהצלחתי, להפסיק לשנייה את הטירוף".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן