בעלו של אסי עזר לקה במחלת לב


בשורות לא נעימות בכלל לאחד מהמנחים המפורסמים בישראל

רק לפני שנתיים נישא אסי עזר לבחיר ליבו, אלברט אסקולה, ודווקא כאשר היה נראה שהחיים של השניים בנסיקה הגיע בשורה קשה למנחה הבכיר בישראל. בעלו סובל ממחלת לב, כך חשף עזר ברשת החברתית. החיים של השניים הולכים מעתה להשתנות לעילא ולעילא.

ממש בימים אלו נערכים הצילומים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" אך עזר ביקש לצאת לבדיקות עם בעלו, השניים נסעו למרפאה בברצלונה, ספרד, שם אובחן אסקולה עם מחלת לב. השניים ערכו בדיקות מקיפות לאחר מכן וגם אלברט אסקולה שיתף את עוקביו בנעשה, כשעל הדרך ביקש מחילה מכל מי שנפגע ממנו בשבועות האחרונים.

בפוסט שפרסם אסקולה, בו הוא לא חולצה עם הכיתוב "אנחנו נחיה לנצח" הוא כתב: "עכשיו מותר לספר אחרי תקופה מורטת עצבים, הגענו אסי ואני לפני מספר ימים לברצלונה כדי שאעבור בדיקה דחופה בלב, שהתוצאות שלה יקבעו איך החיים שלי יראו בשנים הקרובות. היום היתה הבדיקה, ולשמחתנו- התוצאות יצאו מצויינות. בעודנו נושמים לרווחה, מודים לאלוהים ולג׳ורג׳יה הרופאה שלי, שנינו מבקשים להזכיר לכולם- העיקר בחיים זה הבריאות והמשפחה, כל השאר מתגמד. אל תפסיקו להגיד לאהובים שלכם כמה הם יקרים לכם, אל תפסיקו לחייך ואל תספיקו להגיד תודה בכל בוקר כשאתם פוקחים עיניים. אז סליחה מכל מי שפגש אותנו עצבניים וחסרי סבלנות בשבועות האחרונים… לא התכוונו. אוהבים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן