המשטרה תזמן את שי מיקה לחקירה על תאיר ראדה?


האם שי מיקה יפרח תעיד שוב במשטרה על רצח חברתה הטובה תאיר ראדה?

שי מיקה בדרך למשטרה? צוות חקירה תשאול גליל בדק את תכתובות האייסיקיו בין שי מיקה יפרח לתאיר ראדה ז"ל והגיע למסקנה שלא יכול להיות ששי מיקה טענה שהיא ותאיר ז״ל היו חברות טובות, לא היה בניהן קשר ולכן הוא ממליץ להזמין את שי מיקה לחקירה נוספת והפעם עם המחשב שלה כדי לבדוק מה קרה בין השתיים.

שי מיקה, דיירת העונה השישית של האח הגדול ניהלה לפני עשור חברות קרובה עם תאיר ראדה ז"ל. למרות שמיקה סיפרה על החברות עם תאיר כבר באודישנים לתוכנית, היא לא נחשפה בפני רוב הדיירים אודות הקשר אליה, לפחות בהתחלה. באחד הפרקים ששודרו לפני שנתיים סיפרה מיקה כי היא הייתה החברה האחרונה אשר ראתה את תאיר אחרונה לפני הרצח.

אילנה ראדה, אמה של תאיר, לא אהבה בזמנו את השימוש שעשתה מיקה יפרח בשם של ביתה המנוחה: "אני ממש לא קונה את הטיעון הזה של הילדות. אני מאוד מאוד לא מקבלת את זה שבבתי משפט ובמשטרה בחקירות מקלים ומדברים על תמימות. הנוער שלנו לא תמים. ניצבתי בפני 3 ערכאות משפטיות שקבעו שזדורוב רצח, אבל בפרוטוקולים נאמר על ידי השופטים: 'בדקנו את החומר אבל לא יכולנו להגיע לכלל החומר'. 'כלל החומר' זה עדויות של ילדים, זה ילדה שאומרת שהיא יודעת מי רצח את תאיר, זה ילדות שהיו בזמן הרצח בתוך השירותים, זה הן מעידו". למה את אלה לא נחקרו, למה על אלה לא שמו את הדגש ובדקו עד תום? כי הן ילדות וגם כשהביאו אותן לבית משפט". עוד הוסיפה ראדה: " איפה היו החברות של תאיר ביום הרצח?"

הסיפור של הנערה בת ה-13 וחצי מקצרין שנרצחה בבית ספרה מסרב לרדת מהכותרות גם 12 שנה אחרי שקרה. הרשעתו של זדורוב מוטלת בספק עד עתה ולאחרונה שוב עלתה האפשרות שהיא נרצחה על ידי תלמידים שהיו עימה בשכבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן