עוד שערוריה בין מגי לישראל


זוכה האח הגדול נפגש עם טל טלמון וגרם למעריצי מגי טביבי להשתולל ברשת

מלחמות המעריצים בין מגי טביבי לישראל אוגלובו שוב מרימות ראש. זוכה האח הגדול, ישראל אוגלובו, זכה לקבל שרשרת מטל טלמון, זאת כחלק מהקולקציה שלה ומהידידות שלה לכוכב. אוגלובו בן ה-27 וטלמון בת ה-35 דיווחו כי מדובר בפגישה עסקית בלבד. התמונות שהעלו השניים לרשת קצת בלבלו את המעריצים שפתחו במלחמת טוקבקים.

מעריצה של ישראל כתבה: "עלה לישראל השתן לראש. מגי בחורה טובה ועינינית. הוא הפסיד אותה והאמת הוא לא מתאים לה, היא יותר מידי חכמה בשבילו…"

מעריצה אחרת של מגי כתבה:" קדימה, תיקח כבר אומץ ותפרגן למגי, כל המילים של ישראל לא שוות כלום. הוא דיבר הרבה באח ולא נתן אפילו צ’אנס למילים שלו, הוא אפילו גם לא עומד מאחוריהן שהבטיח להיות לצידה גם אם לא יהיו ביחד. כל הדף שלו בלי תמונה אחת שלה, גם באח וגם אחרי שהיו חברים כי יש אחראים לכך שלא רצו את זה וכרגיל ישראל מושפע".

מעריץ של ישראל לא נשאר חייב וסיכם: "מגי כותבת לכן להפסיק ושאתן פוגעות בה שאתן ממציאות דברים ופוגעות בו וזה לא עוזר. היא משאירה את כל הפגיעות והמילים המכוערות עליו אצלה. בקבוצות שלו אין מילה אחת לא יפה עליה כי מיד מוחקים וחוסמים וגם אצלו. אתן מרשות לעצמכן לשפוט, לעלות ספקולציות, להמציא ולהכפיש ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן