עופר לוי בדרך ל"האח הגדול VIP"


תנאי אחד מפריד כרגע בין הופעה של הזמר בבית המפורסם במדינה

העונה החדשה של האח הגדול vip הולכת ומתקרבת בצעדים קלים ורשימת המשתתפים לצד בורסת השמות תופסת תאוצה. הזמר, עופר לוי, זכה לשיחת טלפון מנציגי ההפקה של התכנית המצליחה שביקשה ממנו לשקול להיכנס לבית המפורסם במדינה. בקרבת הזמר דיברו על סכום עתק שהוצע לו אבל לוי ביקש דבר אחד: "אל תצלמו אותי בשבת". המו"מ בין הצדדים נמשך אך ספק שהפקת התכנית פשוט לא תשדר קטעים שלו בשבת, מדובר יהיה באופרציה מאד מאד סבוכה מכל הצוות.

כרגע מדובר על סכום של 200000 ₪ אשר הוצע לזמר, כך על פי מקורבים למו"מ. עופר לוי עצמו סרב להגיב לפרסום ומקורביו אישרו שהשבת אכן חשובה ויקרה לליבו. מהפקת התוכנית נמסר: "אנו מודעים לעניין הרב סביב עונת ה–VIP של 'האח הגדול'. כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

כזכור,עופר לוי הוא לא היחיד שהוזכר כמועמד לכניסה לבית האח הגדול. לאחרונה גם נינט טייב, הזמרת, סירבה, כאשר הוצע לה להכנס לאח הגדול . תחילה הפקת התכנית החלה בגישושים עם סוכניה של טייב על כל תקופת השידור, אך כאשר הבינו שאין סיכוי, הם ניסו לשכנע אותה להכנס עבור סכום מטורף של 300 אלף שקלים גם אם תודח ראשונה אחרי שבוע אחד בלבד מהבית המפורסם במדינה.

גם אחת הדמויות הצבעוניות בתעשיית הבידור, אמירה בוזגלו, נמצאת במו"מ מתקדם עם הפקת האח הגדול לקראת כניסה אפשרית שלה לעונת הvip  שתעלה בקרוב. סוכניה של בוזגלו מודעים למעמד שזה יכול להעניק לה ומהצד השני, גם אנשי ההפקה של האח הגדול מודעים לענין הרב שבוזגלו יכול לעורר עם כניסה אפשרית שלה לתכנית המצליחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן