הריאליטי הגדול של השנה: גולד סיטי


עכשיו כבר יש גם שם לריאליטי הגדול בתולדות הטלויזיה הישראלית – גולד סיטי

על מה שצפוי לחובבי תכניות הריאליטי בישראל עם פתיחת שנת 2019 כבר ידוע לכל, אבל עכשיו, סדרת הריאליטי החדשה 2025 קיבלה את השם "גולד סיטי", המדמה עיר מזהב, או אם תרצו עיר יוקרתית.

התכנית צפויה להיות משהו יוצא דופן במחוזותינו – סוג של עיר מהעתיד שמלווה את המתמודדים בתכנית במשך חצי שנה. העונה הראשונה תתחיל בתחילת 2019.

השכונה תהיה מרושתת במצלמות כאשר הדחות לא יהיו הפעם, בניגוד לאח הגדול, שעושה רושם שתיראה קטנה לעומת מה שצפוי לנו בתחילת השנה האזרחית הבאה. הריאליטי החדש בעריכתו של יורם זק יכלול משימות בסגנון הישרדות אבל יצולם בשכונה חדשה שתוקם במערב יבנה. המתחם יכלול אולפן טלוויזיה, נקודת שידור ומשרדי הפקה. מדובר בפורמט מקומי מקורי, שיהיה שילוב של האח הגדול עם עולם עתידני וירטואלי, סטייל מראה שחורה הבריטית.

על פי גורמים הליהוק לתכנית צפוי להיות שונה מהליהוק אליו התרגלנו בשנים האחרונות, כאשר קיבלנו מתמודד מכל גווני האוכולוסיה. יחד עם זאת אנו יכולים לדווח כי השכונה בגולד סיטי תבנה באופן דומה לאזור מגורים אמיתי עם בנק, קולנוע, פאב, גינות וכדומה. התחושות לקראת עליית התכנית והקמה השכונה היא של משהו שטרם נראה בארץ. מי שצפוי להנחות את התכנית הוא ארז טל.

גולד סיטי – הדבר הבא של הטלויזיה בישראל…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן