אחרי התמונות עם אייל גולן: מגי וישראל – הקאמבק?


השניים נצפו לארוחת צהריים משותפת במרכז תל אביב – האם אנו בדרך לקאמבק מהסרטים?

רק לפני שבוע נצפתה כוכבת האח הגדול, מגי טביבי, לצד אייל גולן באירוע השקה של איש יח"צ. השמועות כבר החלו לזרום על קשר בין השניים אך טביבי מיהרה להכחיש בראיון שנערך עימה לאחר מכן.

אמש, נצפתה מגי טביבי בארוחת צהריים לצד לא אחר מאשר ישראל אוגלובו, האקס שלה מהאח הגדול והזוכה של העונה החולפת.  לטענתם, הפגישה אמש הייתה "בענייני עבודה" אך מצד שני נראה כי היא תוכננה מראש להיות מול מצלמות הפפראצ'י. השניים לא מפסיקים לנצל את רגעי התהילה ואור הזרקורים – אז מה באמת קורה בחדרי חדרים? האם השניים רק שומרים על החברות ביניהם או האם ישראל ראה את התמונות של טביבי עם הזמר והבין שהוא עלול לפספס אותה?

כזכור, השניים, שהחלו את הזוגיות שלהם מול מצלמות כשלו בחיים האמיתיים, ואחרי מספר שבועות בהם הפגינו אהבה לוהטת, הם נפרדו והחליטו להישאר ידידים. ישראל אוגלבו ומגי טביבי הכירו בבית האח הגדול, אז כזכור החל סיפור האהבה בין השניים וגם הדחתה של טביבי מהבית לא הביאה לפרידה בין השניים. יציאתו של ישראל אוגלובו מהבית הביאה לסיפור אהבה ואיחוד מחודש שהזים את השמועות כאילו הם נפרדו בזמן שהם לא התראו. לאחר מכן הגיעה הפרידה המתוקשרת שהפכה לרשמית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן